Bloedverlies

Ben 30 wkn zwanger.
Vannacht enorm geschrokken moest rond half 3 naar de wc en ik had bloedverlies, direct m'n vriend wakker gemaakt en verloskundige gebeld. Ze was er zo maar het leken wel uren voor ze er was. Ik was ook niet te troosten. Direct het hartje geluisterd en dat was ok, ze heeft gekeken maar zag niet echt meer bloed, nu als ik iedere keer naar de wc ga heb ik wel wat bloed geen helder zoals vannacht en alleen met afvegen.
Ik moet nu echt rustig aan gaan doen. Ben echt heel erg bang en hoop dat het stopt, ook heb ik de hele dag harde buiken dan is het weer eventjes weg en dan komt het weer.

Voel me echt zo onzeker nu en ben bang dat er iets misgaat.

Hoi Pency,

Wat erg voor je!!! Ik denk wel dat je verloskundige gezegd heeft dat het meerdere oorzaken kan hebben, bijv. de doorbloeding van je vagina of zo.

Heel veel sterkte!!!

Groetjes,
Jolanda

hoi

Wat   vervelend voor je.
Heb het zelf meegemaakt ( leek op ongesteld worden, niet veel maar genoeg om overstuur te raken ) met de eerste en ik werd toen opgenomen     gelijk en werd er een echo gemaakt om te kijken wat de oorzaak van de bloeding was.
Achteraf lag de placenta een randje tegen de baarmoeder mond aan en dit is later omhoog gegroeid en geen bloedingen meer gehad.
Als je het niet vertrouwd maandag echo vragen hoor!!!

groetjes en veel succes

Terug
Bovenaan