Bloedverlies

Ben 10 weken en 1 dag zwanger, heb as donderdag de eerste afspraak bij de gynaecoloog maar heb sinds vanmiddag licht bloedverlies, is begonnen na mijn ontlasting. Het is bij wijze van nog te weinig om een inlegkruisje te dragen, maar toch maak ik me een beetje zorgen. Herkent iemand dit?

Ik heb het vorige week ook gehad, ook na ontlasting.
Heb inlegkruisjes ingehad, maar daar is niets ingekomen, zo weinig was het.
Wel om de haverklap naar de wc geweest, en bij afvegen een klein beetje bloed.
Voor de zekerheid de verloskundige gebeld, maar die zij dat je als zwangere vrouw sneller bloed. Door moeilijkere ontlasting kan je een klein beetje gaan bloeden.
Bij mij was het eind van de ochtend weg en is niet terug gekomen.
Zij gaf het advies om het even aan te kijken en als het erger werd en echt begon te vloeien meteen weer te bellen voor een afspraak voor een echo.

Herken dit ook, had dit vorige week na ontlasting, was wel even schrikken, maar was maar een heel klein beetje helder bloed. En sindsdien ook geen last meer van gehad.
Kan een klein wondje zijn, schijnt idd vaker voor te komen bij zwangere vrouwen, dus zou me vooralsnog niet teveel zorgen maken, mocht het nu meer worden en je verliest geen helder bloed dan zou ik gaan bellen.

liefs Daan

Dag dames!

Vannacht niets, vanmorgen nog een paar "veegjes" roze/lichtbruin in mijn ondergoed / bij het afvegen,  sinds vanmiddag  is het gestopt. Hoop dat dat zo blijft. Je leest wel dat het vaak voorkomt, maar toch....  Hoop maar dat het komt door ontlasting.

Donderdag echo; was al spannend maar nu vinden we het helemaal spannend! Hopelijk zit alles goed...
Groetjes!

Terug
Bovenaan