Bloedverlies

Ik ben me gister echt rotgeschrokken, toen ik 's morgens ontdekte dat ik wat bloed verloor. Gelukkig blijkt alles goed te zijn. Ik mocht even tussendoor komen voor controle en de groei en harttonen, waren prima. Waarschijnlijk ligt de placenta erg laag en is er een vaatje gesprongen. Vanmorgen geen bloed meer gezien.
Ik realiseer me nu wel dat ik dit kindje voor geen goud meer wil missen!

Heeeeeeee,

Dan zit je hart echt in je keel! Ik heb het regelmatig en de eerste keer zat ik echt tegen het plafon. Ook omdat ik dat niet kende van de eerste zwangerschap.
Volgens mijn vk (ik heb ook gelijk aan de bel getrokken) is het vrij normaal dat het gebeurt, maar dat wil nog niet zeggen dat het leuk is.

Gelukkig is alles goed met je frummel en heb je het hartje lekker horen kloppen. Maar idd, op dat soort moment realiseer je jezelf pas echt hoe kostbaar dat leven in je buik eigenlijk is.

Ohhhhh, ik kan me goed voorstellen hoe je geschrokken bent! Gelukkig dat je gelijk terecht kon en alles in orde blijkt te zijn, dan ben je gelijk gerustgesteld. Doe rustig aan meis!

Ohhh jeetje dat is zeker schrikken meid!!!
Maar gelukkig is alles nog in orde met je kleintje.
Rustig aan doen meid en hopelijk gebeurd het niet weer.

Liefs marielle

oww idd schrikken zeg!!

ik heb bij de eerste van de 16de week tot de 30ste week erg veel bloedverlies gehad echt niet leuk idd en je schrikt je kapot!!!

gelukkig was alles goed!!

liefs

Oeioeioei.....dat zal inderdaad schrikken zijn geweest!!! Gelukkig dat alles goed is!
Ik had vorige week ook ff de schrik...(geen bloedverlies, dus mijn schrik was vast minder erg dan die van jou)....
Mijn allerliefste mannetje wilde 's nacht 2x lekker bij mij komen liggen waarbij hij zijn been over mij heen wilde gooien en ik dus 2x een ontzettende knie in mijn buik kreeg.
Volgende dag pijn in mn buik op de plek waar die knie was gekomen, dus mocht ook ff langskomen om het hartje te horen....gelukkig ook alles goed!

liefssss

Terug
Bovenaan