Bloedverlies

Hallo dames...

Ook hier is er bloed aangetroffen bij het vegen vanochtend.. Een keer afvegen was met helderrood bloed en de 4/5 keer daarna vegen was slijmerig bruin) De rest van de ochtend en begin van de middag nergens last van gehad en net ging ik naar de wc en weer bloedverlies! Het is wat meer dan vanochtend (2 keer helderrood bloed bij het vegen en daarna bruinig slijm)

Ik wordt er niet goed van, heb afgelopen zomer al een hele vroege mk gehad en ben nu 7w1d zwanger.

De arts belde net terug (toevallig) en ze kunnen niks voor me doen... Zitten we in een land als Nederland en moet je gewoon het weekend afwachtten en maandag mijn VK bellen...

Liefs, een onzekere Betty

Nou... net terug uit het ziekenhuis... Inwendige echo gehad en ben nu nog onzekerder dan dat ik al was...

Er was vaag iets te zijn en dat zou gelijk zijn aan een vruchtje van 4 weken.. Het was een stipje van 4 mm. Dat kan omdat ik voor 18 december (eerste dag laatste menstruatie) ook een cyclus had die zomaar 14 dagen langer duurde. Dan zou ik dus nu weer een langere cyclus gehad en dus net zwanger zijn.. Het verklaard echter niet waarom ik vanaf de 16de dan al positief testte... dit zou echt heeeeeeeeel erg vroeg zijn ( 18 dec -> 16 jan = 4 weken en zou nu dan pas 4 weken zwanger zijn...

Wat ook kan is dat het vruchtje gestopt is met groeien en dat er nu langzaam een miskraam op gang komt... Ze hebben meteen bloed afgenomen voor HCG waardes te bepalen en die uitslag hoor ik maandag.

Liefs

hee betty,
Dus je kon toch bij het ziekenhuis terecht? Gelukkig maar, zou toch ook te gek voor woorden zijn als je tot maandag zou moeten wachten?!
Tuurlijk is het nu nog onzeker en eng allemaal. Gatverdarrie, word er helemaal naar van.
Heel veel sterkte, en laat je maandag nog ff weten wat de uitslag was van het bloed?
Liefs en een dikke kus, Kim.

Wat vervelend allemaal! Hopelijk krijg je maandag goed bericht, ik duim voor je!
Sterkte met wachten..

Liefs Vissen

hoi betty
ik heb laatste echo gehad, en was alleen een lege vruchtzak te zien, aan mijn menstruatie te tellen moest ik al ongeveer 10wk zijn... maar we waren dus te vroeg....
2 weken later terug en een goede echo en een goed kloppend hartje 7wk en 4dg...
ben nu inmiddels al 10wk zwanger.....

dus maak je niet te druk.. wacht het even af... zijn spannende dagen ik weet het heb ook 2 weken gewacht maar ik heb positief gedahct.... had ik me miss gek gemaakt was het wel fout gegaan want stress is niet goed voor je vruchtje...
hoop dat je hier weer een beetje goede moed door krijgt...

hey wat een naar verhaal!
Gelukkig heeft moedertje2 ook wat opbeurends te vertellen!
Ik kan me voorstellen dat je je behoorlijk rot voelt nu...
Sterkte met wachten!

liefs,

T

Helaas bloed ik hier nu helemaal leeg met buikpijn en al.... Helaas heeft het niet zo mogen zijn!

Tweede miskraam op een rij, zonder kinderen. Potverdomme...

ah betty, weet niet wat ik moet zeggen leef zo met je mee. Dit is mijn grootste nachtmerrie en jij maakt hem mee.
Ben er stil van, wil je alle sterkte van de wereld wensen, maar heb een idee hoe je je nu voelt en momenteel heb je er weinig aan.
Vind het echt heel erg. denk aan je meid.
Ik geef je nu de grootste knuffel die ik je maar kan wensen.

sterkte meid. liefs nath

Terug
Bovenaan