bloedverlies

Hey,Dames

Ik ben nu 9 weken en 1 dag zwanger,
ik ben dinsdag naar de gynaecoloog geweest en heb toen een echo gehad was toen 8wk en 4 dgn,en alles zag er goed uit hartje klopte en hij liet het hartje ook horen,maar nu kreeg ik donderdag avond n bloeding ik ging naar de wc en toen zat mijn inlegkruisje vol met bloed!
Heb meteen de vk gebeld omdat ik van het ziekenhuis gewoon naar de vk mocht en die zei het is afwachten wat het doet het kan tot een miskraam leiden dus dat was schrikken was ook erg overstuur ondertussen had ik n maandverband vol bloed het goede teken was wel dat ik geen buikpijn had,de volgende ochtend heeft de vk mij gebeld en toen had ik alleen last van oud bloed,nu nog n beetje trouwens.
Ze zou mij gisteren nog terug bellen voor evt n echo maar had zelf al t ziekenhuis gebeld en kon terecht bij de gynaecoloog daar n echo gehad en gelukkig was met de beeb alles goed het hartje klopte gewoon en het zag er goed uit! Wat was ik blij!!!!
Maar ik blijf onzeker herkend iemand dit verhaal????

Groetjes Marriet

Ik ben nu van mijn vierde kindje zwanger en ik herken je verhaal. Bij drie van mijn vier zwangerschappen had ik ook last van bloedverlies. Niet zoveel als jij, maar wel een aantal weken. Elke dag wel een maandverbandje vol. Waar dat aan ligt weet de gyn niet. Het kan best zo zijn dat je baarmoeder gevoeliger is, want hij is meer doorbloed, daardoor springen er sneller vaatjes open waardoor je bloedverlies hebt en dat kan veel of weinig zijn. Als je geen buik of rugpijn hebt, is het vaak geen miskraam ( hoeft niet altijd). 30% van vrouwen hebben hier last van tijdens de zwangerschap. Bij mij stopte het overigens altijd rond de 11 weken.

Sterkte!
Han

Ik ben ook voor de 4e keer zwanger en ook in alle zw.schappen bloedverlies gehad. De eerste resulteerde helaas in een miskraam, maar gelukkig ook nog 2 gezonde meiden op de wereld gezet. Nu inmiddels ook 9 wkn zwanger van nr. 3 en wederom bloedverlies. Ook al 2 x een echo gehad en dat zag er goed uit. Wel zag ze een stolsel, maar die was ver genoeg van de vrucht, dus dat kan geen last, maar is wel de oorzaak van mijn bloedverlies. Nu heb ik besloten dat ik gewoon niet meer kijk wat ik afveeg of plas. Scheelt mij een hoop stress.
Sterkte en houdt vertrouwen!

gr. mamajo

Hoi Marriet,

Ik herken je verhaal..ik heb dit ook gehad tussen de 9 en 10 weken. Gelukkig stopte het bij mij heel snel en kwam en met 12 weken nog wat oud bloed uit. Ik had ook geen krampen en dat stelt je wel wat gerust.
Je blijft bezorgd want bloedverlies tijdens de zwangerschap klopt niet volgens je gevoel maar blijf wel positief! Ik ben inmiddels al bijna 16 weken zwanger!!

Groetjes,
Vera

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb het weekend lekker rustig aan gedaan En had toen nog n beetje oud bloedverlies wat nu helemaal is gestopt,je blijft toch onzeker en krijg nu as dinsdag n echo bij de vk en ben dan als ik de echo krijg 10 wk en 4 dgn dus ik ben heel benieuwd ik heb ook gewoon de zwangerschaps verschijnselen dus hopelijk is alles goed en ik kijk uit na de echo!
Jullie horen het van mij......

Groetjes Marriet

Terug
Bovenaan