bloedverlies

hallo ben nu 8 weken zwanger en heb vanmorgen kein beetje bloedverlies gehad na ongeveer 2 uurtjes was het weer over. weet iemand of dat dit onschuldig is of dat et waarschijnlijk tot miskraam gaat leiden, ben zo zenuwachtig hierover het is ons eerste kindje

Hey,

Als je geen heftig bloedverlies hebt, en geen heftige buikpijn hoeft dit niets te betekenen. Hoop voor je dat je een beetje gerust gesteld bent. Als je het niet vertrouwd gewoon even de VK bellen, misschien kun je eerder komen!

Liefs en sterkte! Janne ( mama van Senne 18-3-2007 en Jason 14-1-2010)

het kan zijn dat er een adertje is gesprongen.
als het verder niet terug komt en niet hevig is.
je hoort dit vaker.
zit het je echt niet lekker bel je verloskundige op.
gr marjan

Hoi naamgenoot,

Ik heb het bij allebei onze kinderen gehad. Bloedverlies. Bij de 1e rond de 7 weken en bij de 2e tussen de 7 en 11 weken. Het is schrikken. Voor je gevoel hoort het er niet bij. Maar ik heb 2 gezonde jongens gekregen. Als je het bloedverlies niet erger wordt en/of je geen buikpijn krijgt is het vaak onschuldig. Voor je eigen geruststelling is het denk ik het beste om even je vk te bellen.

Groetjes Corina

Hoi naamgenoot,

Ik heb het bij allebei onze kinderen gehad. Bloedverlies. Bij de 1e rond de 7 weken en bij de 2e tussen de 7 en 11 weken. Het is schrikken. Voor je gevoel hoort het er niet bij. Maar ik heb 2 gezonde jongens gekregen. Als je het bloedverlies niet erger wordt en/of je geen buikpijn krijgt is het vaak onschuldig. Voor je eigen geruststelling is het denk ik het beste om even je vk te bellen.

Groetjes Corina

ik heb tijdens de zwangerschap van mijn dochter ook vaak kleine beetjes bloed verloren kwam omdat het zo doorbloed is als je dan net teveel druk erop zet kan een adertje springen,gewoon vk bellen en misschien mag je even langskomen

Terug
Bovenaan