bloedverlies

Eindelijk kan ik na een tijd niet te kunnen inloggen weer op de site. Helaas is vandaag een spannende dag omdat ik sinds vandaag donkere afscheiding heb met een zware ijzer lucht. Om 1 uur kan ik voor een echo en ben nu mijn tijd aan het verdoen met alle mogelijke oorzaken door te nemen. Maar toch ben ik bang dat het fout zit... Ik ben nu bijna 11 weken maar de onzekerheid is zo groot. En wat duurt 2 uur wachten lang als je onzeker bent.
pff ik laat vanmiddag weten hoe het is gegaan....
liefs krys

Heej allemaal,

Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten. Maar kon weer eens niet inloggen echt een nadeel van de site.
Mijn echo was helemaal goed. Hij zag er prima uit en was flink gegroeid. De baby is erg druk en lag te boxen en te draaien dat was erg mooi om te zien. Hij draaide zijn rug en kont richting ons als of hij wilde zeggen eej laat me met rust. Haha. Hij ligt ook voor op schema ongeveer 5 dagen. Waarom ik de bloedingen heb gekegen weten ze niet. Ze denken dat ik me te druk heb gemaakt en te zwaar heb getild waardoor er vermoedelijk een vaatje is gesprongen. Laten we maar van het goede uitgaan en lekker proberen te genieten van dit wondertje!
Bedankt voor jullie reactie's en tot snel! Liefs krys

Terug
Bovenaan