Bloedverlies

Hallo,

Ik ben benieuwd of er meerdere zijn die mijn ervaring hebben meegemaakt.

Het begon in week 5 met krampen en helderrood bloedverlies. Daarna een week lang bruine afscheiding, geen helderrood bloedverlies en krampen meer. Inwendige echo gehad en daar was nog een vruchtzakje te zien. Na een week weer helderrood bloedverlies daarna weer bruine afscheiding. Na 4 dagen weer helderrood bloedverlies en nu ben ik benieuwd. Komt dit iemand bekend voor en zo ja, wat is haar ervaring?
 
Hoi Judith,

Ik kreeg vorige week dinsdag (wist nog niet dat ik zwanger was, maar was dus 5,5wk) last van veel helderrood bloedverlies... en wat krampen maar niet heel heftig. Vorige week vrijdag bij gyn geweest en de echo zag er uit als een normale zwangerschap, maar nog geen hartactie te zien.
Bloedverlies heeft aangehouden tot maandag en is sinds gisteren veranderd in weinig en bruine afscheiding... nu nog steeds.(geen kramp meer trouwens sinds maandag) Gyn heeft aangegeven dat het een begin kan zijn van miskraam, maar het kan ook gewoon goed gaan... er is dus geen duidelijkheid tot ze kunnen zien of het vruchtje gegroeid is en er hartactie gezien is. Komende maandag, dan ben ik ruim 7 weken, moet ik terug komen voor echo om dat te bekijken.
Mijn ervaring??? Het maakt je erg onzeker over wat er aan de hand is, maar je kan niets doen dan wachten, wachten, wachten...Succes dus maar! En duimen!
 
Hallo,

Ik had na 8weken bloedverlies.
Hield zeker een lange week aan.
Helder dan donker, krampen enz.
Had een spoed echo gehad, maar ze konden niets vinden, alles was okidokie.
Pak van me hart natuurlijk, al was ik nog steeds wel bang voor een miskraam.
Je leest ook zo veel nare dingen op internet.
Maar ik ben nu 29 weken zwanger en alles gaat goed met de kleine.
Dus het hoeft niet altijd slecht te zijn.
 
Hallo Claar77,

Ja ik weet het, ik las ook allemaal enge verhalen op internet, werd er onzeker van.
Dus vandaar dat ik dit verhaal plaats.
Ik ben benieuwd hoe het gaat met jullie straks.
 
Terug
Bovenaan