Bloedverlies

Ik ben benieuwd of er meerdere zijn die mijn ervaring hebben meegemaakt.

Het begon in week 5 met krampen en helderrood bloedverlies.
Daarna een week lang bruine afscheiding, geen helderrood bloedverlies en krampen meer.
Inwendige echo gehad en daar was nog een vruchtzakje te zien.
Na een week weer helderrood bloedverlies daarna weer bruine afscheiding.
Na 4 dagen weer helderrood bloedverlies en nu ben ik benieuwd.
Komt dit iemand bekend voor en zo ja, wat is haar ervaring?
 
Hey Judith,

Afgelopen vrijdag had ik met afvegen wat bloedverlies wat later op de avond druppeltjes werden, het was helderrood bloed. Zaterdagochtend zat er bloed op mijn nachthemd, dus je kan het al raden, het bloeden werd alleen maar erger. Ik kan het vergelijken met een menstruatie. Eerst ben ik naar de huisarts geweest en doorverwezen naar het ziekenhuis, niks te zien op echo, behalve dan een klein stipje van 1 mm. De vk gaf aan dat dit veel te klein zou zijn voor de 6 weken dat ik zwanger ben/was. Het baarmoederslijmvlies is ook veel te dun voor een zwangerschap maar hij zei dat is niet onmogelijk. Hij zei wel ga er maar vanuit dat de miskraam op gang is gekomen. Dus ik baal als een stekker, het bloeden is nu wel wat minder geworden maar het is nog niet gestopt dus ik ga ook maar van het ergste uit, ik hoop het natuurlijk niet. Morgen moet ik bellen met het ziekenhuis om een afspraak te maken voor over 2 weken dan zou er zeker wat te zien moeten zijn op de echo en zo niet dan is dit toch zeker een miskraam. Ik zie erg op tegen deze 2 weken want alleen al dit weekend duurt zolang maar er zit helaas niets anders op.

Ben benieuwd hoe het nu met jou is en wens je heel veel sterkte toe, hopelijk is alles goed.
 
Terug
Bovenaan