bloedverlies

vandaag ben ik 11wk + 2 en ik heb licht bloedverlies, had dit met 7 weken ook, toen had ik de vk gebeld die zei dat het waarschijnlijk niets te betekenen had en als het over gaat is er niets aan de hand.
nu heb ik het dus weer, en ik ben gelijk zo bang dat het niet goed is!!
ik durf de vk niet echt te bellen, ze hebben maar heel kort spreekuur telefonisch, en heel dringend is het niet volgens mij en waarschijnlijk zeggen ze toch dat ik af moet wachten.
maar ik voel me niet echt gerust!!
maandag de echo, hoop zo dat alles goed is!

wouw, ik zou zeggen bellen. Maar dan krijg je waarschijnlijk toch het antwoord : wacht even af. Of je moet een goede hebben die meteen een echo pland.
Niet te druk maken en positief blijven. Over een paar maanden ben je vergeten dat dit gebeurt is en heb je een lieve baby in je armen

Hoi,

Er zijn vrouwen die de hele zwangerschap wat bloedverlies hebben. (heb ik bij 1 van mn zwangerschappen ook gehad). Houd het een paar dagen aan, en je vertrouwd het toch niet, bel dan gewoon.

Hey,

inderdaad weer ff schrikken voor je zeg....
En 't kan inderdaad héél goed gewoon niets zijn, maar de telefonische spreekuren zijn er niet voor niets, en als je je onzeker voelt over wat dan ook, gewoon bellen hoor meis!!!!

Knuf

Terug
Bovenaan