Bloedverlies?

Hallo aanstaande mama's,

ik maak me best bezorgd omdat ik regelmatig bloed verlies.Hebben jullie hier ook (wel eens) last van?

Verloskundige zei dat het meestal geen oorzaak heeft en dat het niet door stress kan komen maar tis telkens als ik me vreselijk druk gemaakt heb van binnen en emoties heel hoog opkomen, dan heb ik er last van, volgens mij dat toch wel stress? Net of mn lichaam dan wil dat ik rustiger aan doe. Maar ja nu al een week aan het bloeden, telkens maar een beetje net als bij later in ongesteldheid, maar vind het wel super vervelend!

GroetYess

nee, totaal geen last van....denk dat ik in paniek zou schieten als ik bloed zou zien !!!
Gewoon bloedverlies ??? of na de sex ?? (sorry voor de persoonlijke vraag)

maar als de verloskundige zegt dat het geen kwaad kan, dan zal het wel zo zijn...maar kan me voorstellen dat je ongerust bent.

Hoi, ik kom van de juni mama's. Ben nu 13 weken en heb al 3x een beetje bloedverlies gehad (eenmalig en heel weinig, maar wel helderrood). Ik schrik elke keer enorm, maar de verloskundige stelt mij ook gerust en heb al 2 mooie echo's achter de rug, dus maak me nu geen zorgen meer.

Wat vervelend Jeanine! Lijkt me echt verschrikkelijk. Ik heb in het begin bloedverlies gehad, naar ziekenhuis geweest, waar ze het hebben gecontroleerd allemaal en het was ook goed. Het kan allerlei oorzaken hebben, bijv een bloedvat wat een beetje 'lekt'. En de zin: maak je geen zorgen, daar heb je nu weinig aan, want dat die je uiteraard wel. Je schrijft dat het is al je erg druk bent geweest. Denk goed aan jezelf en je kindje he!!! Je hebt veel verplichtigingen schreef je al, maar dit is nu even het belangrijkst! Misschien zijn er mensen om je heen die af en toe de kleine over kunnen nemen, zodat jij kan rusten? Desnoods een hele week even niks. Als de verloskundige zegt dat het niks is dan zal dat wel zo zijn, maar denk aan je rust hoor!

Heel veel sterkte!

Even reactie terug:
Heb het juist pas vanaf de 3 mnd. En juist niet na de seks maar gewoon als ik me zo druk gemaakt heb/gestresst voel. Want dat was inderdaad ook een vraag van de verloskundige: na seks gebeurd het vaker. Het is ook niet helder rood gelukkig maar ja lekker verhaal: meer donker rood/ bruinig zoals ik al zei: zoals aan het einde van je menstruatie. Ja thanks, kdenk dat ik beter iets rustiger aan kan doen als het deze week nog steeds zo is, heb ik me voorgenomen maar ja: hoe? Kheb echt geen zin om me ziek te melden maar ja dat is mijn pakkie aan natuurlijk, hoopte alleen dat het normaal was en dat ik even zou horen dat anderen er ook wel eens last van hebben ;-)

Hoi Yes16april,

Ja lekker rustiger aan doen hoor! Zorg goed voor jezelf en de kleine, dat is nu prioriteit. En dat gaat voor het ziekmelden. Werk is dan maar bijzaak denk ik dan. Bruin bloes is op zich een beter teken dan rood: is oud bloed. Misschien een bloedvaatje of iets dergelijks. Denk om jezelf!

Groetjes

Terug
Bovenaan