Bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Ik had vanmorgen een beetje licht bloedverlies bij t afvegen. Ik had donderdag 19 mei mijn ei verwacht maar niet gevonden. Toen mijn overgebleven ovulatietesten gebruikt en had maandagavond eindelijk een superpositieve ovulatietest. Zondagavond en dinsdagochtend (6.15uur, je wil dan heeeel graag een kindje...) geklust, dinsdag ovulatiepijn en nu afwachten.

Veel te vroeg voor een ongi, of toch niet? Innestelingsbloeding? Ik hoop t zo!

Wat duurt dat wachten toch lang en wat kun je jezelf allemaal gek maken...

het zou idd een innestelingsbloed kunne zijn.. je leest het heel vaak bij meiden die zwanger blijken te zijn!!

Ik hoop het zo voor je! Ik duim voor een posi test!!
Sterkte met wachten

Zou goed kunnen... rond deze tijd zou je eitje wel innestelen! Duimen draaien dus maar! Je weet het natuurlijk niet zeker! Nog even afwachten!

Hay hay,

Wat ik weet is dat iedere vrouw op een ander moment haar eisprong heeft. De één een week na de ongi, de ander 2 weken na de ongi en weer een ander een week voordat ze ongesteld wordt. Als je onegelmatig ongesteld bent is er helemaal geen pijl op te trekken en heb je iedere maand kans op bovengenoemde 3 opties.........

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

Heey meid,

Wat duurt wachten lang hé?!! En wat hebben we toch weinig geduld! Het zou idd alle optie's kunnen zijn, helaas gewoon afwachten....moeilijk hoor! Voor je gevoel duurt elke dag een week haha!

Veel succes met wachten meid!!!
Liefs ciomama

Kan er helaas ook geen eenduidig antwoord op geven!

Succes!

Terug
Bovenaan