Bloedverlies

Hoi, gisteravond bloedverlies gehad. (alleen bij het afvegen na het plassen)
Zo wat ben ik geschrokken. Zo ging het ook toen ik mijn 1e miskraam kreeg, dus was helemaal over mijn toeren. Toen ik weer rustiger was, de verloskundige gebeld.
Zij kon mij gelukkig wel wat geruststellen.
HEb geen krampende pijn. Wel een rare buik, maar eigelijk heb ik dat altijd al wel.

Vandaag geen bloedverlies mee (kan nog komen, maar probeer positief te blijven) heb alleen erge gele afscheiding. Dat heb ik dus al vanaf het begin. Zou dit oud bloed kunnen zijn.

Vandaag helemaal alleen thuis, dus ga straks naar mijn ouders, mij daar even vermaken en zorgen voor afleiding.

Misselijkheidsklachten blijven. Dus dat is wel positief

Maandag de 1e echo. Dus hoop dat dit allemaal goed is!!!!!!

x Yvonne
 
Het hoeft niet fout zijn. Ik heb drie zwangerschappen met bloedverlies gehad, een keer een miskraam en twee keer goed gegaan.
Ik weet hoe moeilijk het is om rustig te blijven als je al een miskraam hebt gehad, maar afwachten is het enige dat je kan doen.
Ik zal voor je duimen! Sterkte!
 
Die gele afscheiding is normaal. Heb ik ook altijd als ik zwanger ben. door hormonen veranderd de kleur van je afscheiding ook. Niet erg!
Waarschijnlijk is er een vaatje geknapt of is er wat oud bloed van de innestelling los gekomen. Zolang het hierbij blijft hoef je je geen zorgen te maken. Je weet uit eigen ervaring dat een miskraam iets heel anders is. Maar dat het je bang en onzeker maakt snap ik wel. Voor je gevoel hoort het niet. Toch maakt meer dan 50% van de vrouwen het in de zwangerschap mee. Vroeg of later in de zwangerschap.

Meid, ik hoop dat het nu nog rustig is... laat het even weten!

xx
 
Hoi, ik wist niet dat de gele afscheiding normaal is. Leek net trouwens wat minder.

Heb verder geen bloedverlies meer gehad. Maar voel mij niet echt top. Denk dat het door de spanning komt en het slechte eten. Zit niet lekker in mijn vel. Als ik bezig ben dan gaat het eigelijk wel, maar als ik niks doe dan ga ik opeens mijn buik voelen.
Gewoon om gek van je zelf te worden.
Durf mijn medicijnen ook niet meer in te nemen, dus de misselijkheid wordt ook alleen maar erger. Maar eerst wil ik maandag afwachten en dan als alles goed is, dan ga ik weer beginnen. Dus nog even misselijk voelen

Maar ben wel blij dat het bloedverlies weer over is.
Hoorde van de verloskundige dat dit kan komen door (wat we wel weten): vrijen, persen bij moeilijke stoelgang, maar ook door veelvulig kleine beetjes moeten plassen. De baarmoedermond kan dan geprikkeld raken. Snap dit niet helemaal, want de blaas staat toch niet in verbinding met de baarmoeder. Ben verpleegkundige, dus je zou denken dat ik dat wel zou moeten weten, maar op dit gebied weet ik even niks. Maar misschien dan mensen dit wel kunnen uitleggen.

xx Yvonne
 
Ik heb dit ook gehad tijdens mijn zwangerschap.In week 8,9 en 10,helderrood.
Ben zelf ook verpleegkundige maar op gebied van zwangerschap voel je dan toch een leek.
Inmiddels ben ik 8wk terug bevallen van een prachtige dochter dus het hoeft niet altijd te beteken dat het niet goed zit.
 
Terug
Bovenaan