Bloedverlies

Hey dames, ben op dit moment niet echt heel positief. Heb een paar dagen last van bloedverlies, eerste dagen was echt oud en donker nu iets roder. Verder geen pijn maar toch voor de zekerheid de vk gebeld. Kan 3 november komen eigenlijk de 14e maar we gaan 4nov op vakantie dus hoop echt met een fijn gevoel weg te gaan en dat het meevalt. Ik weet dat het vaker voorkomt maar toch schrik je, zijn er meer van jullie die dit hebben of hebben gehad de eerste week of weken?

Hi Kim,

Kan me de schrik goed voorstellen meid. Hoop dat je gerustgesteld op vakantie kunt... en natuurlijk dat die kleine blijft zitten waar die moet zitten!

Sterkte!

Lfs,
Juutepetuutje

Kan me voorstellen dat je dit heel onzeker maakt. Hopelijk kun je straks met een gerust hart op vakantie. Sterkte met wachten.

Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter wel 2 dagen helder rood bloedverlies gehad maar dat was elke keer maar een heel klein beetje en was er dus ook niks aan de hand. Hopelijk is er bij jou ook niks aan de hand!

Ik heb de eerste weken ook bloedverlies gehad. Ik had heel helder bloed en vrij veel maar onze wurm zit er nog. Als je je echt ongerust maakt zou ik toch op een nog eerdere afspraak aandringen. Ik vind 2 weken wachten nog wel heel lang.

oei dat is schrikken meid, zou ook aandringen om nog eerder te mogen komen! gelukkig zijn er wel veel vrouwen die wat bloedverlies hebben en datnog stteds alles goed is...hou je daaraan vast meid
liefs

Echt ongelofelijk hoe zeker ik normaal van mezelf ben, ben ik nu super onzeker ook voel ik nu m'n borsten ineen keer minder. Maar goed ik ga proberen positief te blijven want eerder maar de vk zal weinig zin hebben omdat ik nu pas 5 weken ben. Ik kijk het de komende paar dagen aan, hoe moeilijk het ook is. Bedankt voor jullie reacties.

snap helemaal dat je zo onzeker bent....je wilt gewoon weten of het goed is! hoop dat de weken snel voorbij vliegen en je naar de vk kan en weer terug komt met super nieuws dat alles gewoon goed is...heb je nu ook nog bloedverlies? en veel of beetje?
sterkte meid

Hey neomi, Het valt op zich mee qua bloedverlies maar het is er wel nog steeds maar "gelukkig" nog steeds oud en donker had van de week alleen ineen keer een beetje helder rood maar gelukkig was dat snel weg! Hoe ver ben jij nu? Hoe staat het ervoor met jouw "klachten"?

Terug
Bovenaan