bloedverlies

hey meiden

even een vraagje ik ben nu ongeveer 5 a 6 weken zwanger en ik verlies wat bloed is dit een miskraam of is dit nestel bloed??????
ik weet het niet meer en begin langzaam aan gek te worden heb al geprobeerd me VK-praktijk te bellen maar er is niemand

Als het veel en helder bloed is en je hebt veel buikpijn moet je de huisartsenpost bellen als je de verloskundige niet te pakken kunt krijgen. Is het maar een klein beetje of oud bloed en je hebt geen buikpijn, hoef je je niet gelijk hele grote zorgen te maken. Maar bij twijfel altijd bellen.

Ohh jeej! of het nou een miskraam is of niet, schrikken doe je toch! Ik heb zelf 3 miskramen achter de rug en ze verliepen alle drie anders. De een begon met heel veel buikpijn zonder bloedverlies, de ander begon met bloedverlies wat steeds meer en meer werd en gelijk volgde de buikpijn en de 3de heb ik dagen bloedverlies gehad voor de buikpijn kwam.

Het enige wat je kunt doen is afwachtten, hoe mega verrot dat ook is. De huisartsen post kan ook weinig voor je doen, met een echo kunnen ze een vruchtje zien wat waarschijnlijk nog te jong is voor een hartje, dus ja, als je om 10 uur een echo hebt kan het vruchtje er alsnog uitkomen om 11 uur dus aan een echo heb je ook niks..

Dit is misschien niet wat je horen wilt maar misschien wel een beetje de realiteit.. AL WIL IK NIET ZEGGEN DAT JE ZEKER WETEN EEN MISKRAAM HEBT HE! Maar dit is wel hoe miskramen kunnen verlopen.. Hele veel sterkte!

ik ben me kindje kwijt het bloeden werd vannacht alleen maar erger evenals de buikpijn ga morgen ochtend de VK bellen heb haar gistere avond ook nog even gesproken en ze zei dat ik moest afwachten en dat ik maandag moest belle als het erger werd

Hey meis. Wat kut hey! K wil je geen valse hoop geven, maar k zag op het juni forum iemand die ook zoiets had, veel bloedverlies en dat t later toch bleek dat ze nog zwanger was. Dus check mAandag met je vk en ik wens je heel veel sterkte! X

Terug
Bovenaan