Hey meiden. Ik lees al een tijdje met jullie mee en soms zet ik er ook wat op maar ik wilde toch even mijn verhaal doen om misschien wat meiden uit de onzekerheid te halen!! Ik ben vandaag 8.4 weken zwanger! Bij 5 weken mocht ik voor het eerst ivm medicijnen voor mijn eerste echo! Toen zagen ze een zwangerschap maar verder nog niks! Bij zes weken had ik erg veel last van verlies van oud bloed vooral bij naar de wc gaan! Dus weer naar de vk voor een echo! Toen konden we voor het eerst zien dat hij 5.4 mm was en zijn hartje klopte. Bij zeven weken liep ik lekker te wandelen tot dat ik ineens voelde dat ik soort van in mijn broek plaste. Ik kwam er achter dat ik best veel vers bloed was verloren. Het was rond kerst en dus met spoed naar de vk. Als je net begint met bloeden kan het hartje nog gewoon kloppen en heb je hoop. Helaas kan het wel een voorteken zijn van een mk. Dus geen echo gemaakt en als het bloeden zou stoppen gelijk terug komen voor een echo. Dan hadden we iets meer zekerheid dat het dan geen mk was. Ik heb vorige week dinsdag een echo gehad en toen was hij 1.08 cm en het hartje klopte super goed. Nu verlies ik nog steeds oud bloed en ze weten vaak niet waarom, kan ook onschuldig zijn!! Ik wilde alleen even met dit verhaal vertellen. Luister goed naar je lichaam. Bloedverlies is niet gelijk foute boel. Wel heb ik geen kramp gehad. Goed teken. Ik mag vandaag weer terug voor een check up van mezelf. En misschien nog even spieken naar de kleine. ik hoop dat ik misschien wat meiden kan geruststellen!! Liefs