bloedverlies

gisterenavond begon ik ineens een beetje bloed te verliezen was goed in paniek en heb gelijk de verloskundige gebeld ze zei het enige wat je nu kan doen is lekker naar bed gaan en afwachten tot morgen en dan gelijk de praktijk bellen
vanmorgen bleek dat het bloedverlies niet erg had doorgezet en verloor alleen nog een beetje bruin bloed toch mocht ik vandaag komen voor een echo
ik dacht zelf dat ik 6 weken was maar volgens de echo lijkt het meer op 5 weken dus er zijn 2 mogelijke oorzaken
of ik heb me vergist en ben inderdaad maar 5 weken of het vruchtje groeit niet en word afgebroken ik krijg de 19e weer een echo en ga er wel vanuit dat dan meer te zien in en dat hopelijk gewoon alles goed is ondanks alles blijf ik optimistisch en tot de 19e ben ik vrij van me werk om lekker rustig aan te doen

Vervelend.
Maar het kan natuurlijk ook nog innestelingsbloeding zijn. Ik weet niet meer bij de eerste wanneer ik dat gehad heb. Nu van de tweede heb ik het (nog) niet gehad.
In ieder geval heel veel sterkte!

Hoi meiden dank je wel voor jullie lieve reacties
Vandaag gaat alles redelijk goed op buikpijn na maar dat kan ook komen van de baarmoeder die zich aan het oprekken is de dagen duren me wel ontzettend lang je gaat toch piekeren
Ik wacht het gewoon af tot de 19e als dan alles goed is heb ik s'avonds om 8uur ook mijn intake bij de verloskundige

Liefs

Terug
Bovenaan