Bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben bang dat ik een ronde door schuif. Verloor vanmiddag wat bruin bloed bij het afvegen, dus hoopte dat het daar bij zou blijven. Later had ik wat rozig slijm en net helderrood. Wel alleen bij het afvegen, dus het is niet veel....
Denk zelf dat m'n menstruatie iets eerder is deze maand :-( Al moet ik wel zeggen dat het normaal nooit zo begint....
Toch nog maar even afwachten of het doorzet (tegen beter weten in, hoop ik van niet...)

Hee ik had dat maandag en dinsdag ook wat roze en bruin alleen bij afvegen ik hoopte ook tegen beter weten in dat het de innesteling zou zijn hihi maar helaas ..............ik mocht vanmorgen gewoon in de weer met tampons ...

Ik hoop dat het bij jouw raak is en je een teleurstelling bespaard blijft !

liefs

Sterkte meid! Ik hoop alsnog voor je dat de duivels weg blijven maar het is niet echt een best voorteken....
Wie weet.....

Fijne avond! Liefs Lynn.

Bedankt voor jullie lieve reacties,

Gister had ik niet meer gereageerd, ik moest trainen (voetbal). Dat was wel even lekker, even buiten m'n zinnen verzetten. Had wel het gevoel dat ik compleet "leeggelopen" was na de training, maar ook dat viel nog best mee.
Maar inmiddels is er geen twijfel over mogelijk, ik schuif een ronde door.... Jammer, maar helaas....

Hee wat balen zeg !

Dan loop je precies gelijk met mij nu gezellig !

Hopen dat we volgende ronde allebei positief testen dan maar !

Liefs

Terug
Bovenaan