Bloedverlies

Vanmorgen onder de douche verloor ik bloed. Wel donder bloed, maar ik ben wel behoorlijk geschrokken. Ik weet dat het niet wat hoef te betekenen, maar ik ben zo bang dat ik weer een miskraam ga krijgen. Heb iig nog geen krampen, maar ik weet ook dat die krampen ook een aantal dagen later kunnen komen. Ik kan nu alleen maar afwachten en dat is zo k*t!!! Hoop zo dat het innestelbloed is.... En dat alles gewoon goed is.
Ik moest het even van me afschrijven.....

Lieve Nietje,

Wat een schrik zeg! Ik heb even geleden gelezen dat dat vrij 'normaal' is voor het aantal weken dat je zwanger bent, zolang het maar geen helder rood is maar ik zou toch morgen even de vk of de huisarts bellen. Wat een onzekerheid!

Ik ga heel hard duimen dat alles goed is meid!
Sterkte! Liefs Lynn.

Hallo lieve Nietje,

Hoe is het met je? Is het bloeden al gestopt? Heb je de vk of huisarts al gebeld? Hoop zoooo voor je dat alles goed is!

Laat je even wat weten als je tijd hebt?

Lieve knuff Lynn.

Hallo meiden,

echt lieve reacties van jullie!! Doet me goed. Ik ben vandaag ook nog wel beetje bloed verloren (wel donker van kleur en een klein beetje). Ik heb net de vk gebeld en ik moest me geen zorgen maken. Ze gaat er vanuit dat het innestelbloed is. En ze kunnen nu nog geen echo maken omdat er toch nog niet te zien is of het wel of goed lijkt. Dus ja ik moet gewoon afwachten. Gelukkig dat ik niet erge krampen heb. Wel af en toe wat steken maar ja dat hoeft niet wat te betekenen.
Dus we zullen zien of het wel of niet goed is. Gelukkig volgende week de echo... Kan niet wachten!! Hoop dat deze dagen mooi snel voorbij gaan en dat ik bijna geen bloed meer verlies.

Liefs

Och meid....

Snap dat je even helemaal in de rats zit. Maar het hoeft inderdaad helemaal niks te betekenen! Bij mijn zus gingen de mk's met extreem bloedverlies en veel kramp en pijn.

Ik duim voor je dat alles goed is en blijft. Maar daar ga ik vanuit.

Liefs

Terug
Bovenaan