Bloedverlies

Hallo allemaal!
Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 2 weken geleden had ik zelf een positieve test! Alleen nu heb ik al die 2 weken al af en toe een "veeg" oud bloed gehad, alleen sinds vandaag echt helderrood bloed. Wel is het de week dat ik normaal ongesteld had moeten worden. De test is nog positief en ik heb ook geen krampen, maar maak me natuurlijk wel een beetje zorgen. Hebben jullie hier ervaring mee??

Hey Eefja,

Een beetje bloedverlies schijnt niet zo erg te zijn maar als het helderrood is, zou ik me ook wel eem beetje zorgen maken. Wil je niet bang maken maar ik zou morgen ochtend wel gelijk de vk of arts bellen, het zekere voor het onzekere, toch?

Ik weet wel dat een miskraam vaak gepaard gaat met heftige krampen en daar heb je weer geen last van dus ik vind het heel moeilijk om je te zeggen: maak je wel of geen zorgen maar ik zou er zeker even achteraan gaan als ik jou was!

Sterkte meid! Hopelijk is alles goed en blijft je baby-tje gewoon bij jou in de buik!

Liefs Lynn.

Beetje en bruinig is niet erg... vandaag nog gehoord van mijn vk. Maar omdat je wel helder rood bloed verlies zou ik morgen wel even bellen.
Sterke!!

Liefs

Hoi,
Bruin bloed is niet erg dat is gewoon oud bloed wat uit je lichaam moet! Ik heb dit in mijn eerste zwangerschap ook gehad en ook helder bloed! Bij mij hield dit op het was waarschijnlijk de innesteling! Ik zou ook zeggen hou het even in de gaten en bel je Vk zij kan je het beste helpen! Misschien wel met een vroege echo!succes!

Wil je echt niet bang maken! Maar ik heb een week lang paar druppels bloedverlies gehad in januari. En daarna werd het meer. En de derde week was het super erg. En toen het bloeden bijna over was kreeg ik pas beetje buikpijn. En achteraf bleek het inderdaad een miskraam.
Hoop zo voor je dat er niks is. Maar hou het in de gaten. Als het echt een miskraam is zal je ook stukjes weefsel verliezen. Hou dat goed in de gaten. Oh en stolsels zitten er in het bloed.
Zolang je dat niet hebt zou ik me nog niet echt druk maken.
Maar wilde even laten weten waar je op moet letten.

Maar hopelijk gaat het allemaal goed!

Terug
Bovenaan