bloedverlies

hoi hoi

oo ik heb sinds vanmorgen erg bloedverlies helder rood en licht buikpijn :( ben nu bang dat ik een miskraam heb/krijg.
hebben jullie er ervaring mee met bloeden tijdens zwangerschap?
de vk zei dat het waarschijnlijk op een miskraam zal uitlopen en adviezeerde af te wachten en dan over week weer een test te doen omdat ik nog maar 5 weken zwanger ben.

voel me helemaal overhoop, weet niet wat ik moet hoop natuurlijk dat het toch nog goed komt maar maak me veel zorgen en ik bloed er veel :( snik snik

kus

helaas heb ik die ervaring wel. en dat is toen bij mij 3 x misgegaan. ik advieseer je zo rustig mogenlijk te blijven maar weet uit ervaring dat dat niet makelijk is. ik hield in mijn achterhoofd dat het kindje dan niet gezond was dus dat het beter was maar dan nog is het heel erg vreselijk.
ik wens je heel veel succes en hoop dat het niet zo is voor je!
sterkte!!!
xxxxx

Helaas ook ik herken het. Bij mij was het 7 weken. Wacht een week en laat ook een echo maken in het ziekenhuis, want het kan ook een bbz zijn. En daar moet je snel bij zijn.

Succes!

Gelukig geen ervaring maar ik hoop dat het vals alarm is al denk ik eerlijk gezegd van niet. Bloedverlies zoveel als je zegt, hoor je niet te hebben tijdens een gezonde zwangerschap.
Heel veel sterkte meid, dit vind ik oprecht heel erg voor je!

Lieve groetjes

super bedankt voor jullie lieve reacties

ik vloei nog steeds dus denk toch dat het niet goed is. :( maar ja is toch wel even k*t en weet het ook nog niet zeker voor me gevoel, ergens gek genoeg nog hoop.

hey
wat rot dat je nog steeds vloeit.

de hoop blijf je houden totdat je de bevestiging krijgt van een arts of verloskundige.

het gekke is nu ervaar je hoop en als je de volgende keer weer zwanger bent (zo ervaar ik nu) blijf je onzeker en probeer ik nu teminste nog niet te positief te zijn want de angst zit er ook om het weer te verliezen. alles wat je voelt maakt je angstig. blijf het gek vinden zwanger zijn en blijven.

heel veel sterkte xxx muppet

Terug
Bovenaan