bloedverlies

Gister heel licht roze slijm afgeveegd, en vandaag tijdens het afdrogen van het douchen weer een veeg, maar nu wat roder, nog steeds niet vel rood. Ook heel klein beetje opgevangen in inlegkruisje, niks in de wc en weer heel licht roze afgeveegd..............
Klein beetje last van me buik en rug, moet ervoor gaan zitten en me er op concentreren. Maar kunnen ook heel goed me darmen zijn. Ben namelijk voor het weekend voor het laatst naar de wc geweest

ooooooohhhhhhhhhhh ik ben zoooo bang dat ik weer niet een kindje mag krijgen :'(

Kan me voorstellen dat je bang bent, bloed hoeft niet per see een mk te zijn...je kan altijd contact met je verloskundige opnemen!
Hou je haaks! Xx duim voor je!

Hier ook een klein beetje bloedverlies gehad en daarna een kloppend hartje gezien. Het hoeft niet altijd iets te betekenen. Als je ongerust ben gewoon de vk bellen.

Vorige zwangerschap ik drie keer bloedverlies en meer dan een beetje.
Was niets aan de hand. Hoop dat bij jou ook dat het niets is!
En anders gewoon verloskundige bellen. Misschien kun je eerder een echo krijgen, zodat je weet waar je aan toe bent misschien?

bij mijn vorige zwangerschap ben ik de eerste 2 maanden nog gewoon ongesteld geweest. daarna niet meer...... kwamen er ook pas achter toen ik bijna 11 weken was.....

hoop dat het niets is... en dat je gewoon lekker mag genieten.
Anders je vk bellen. die kunnen je geen echo weigeren vind ik. als het voor jeeigen geruststelling is. zodat je weet wat het is.......

Rustig aan, en ik duim voor je dat het goed gaat!

Het kan een innesteling bloeding zijn!
Heb ik bij de vorige zwangerschap ook gehad en was ook bang dat het mis was.
Gelukkig was alles ok terwijl ik wel helder rood bloed had verloren twee dagen lang.
De rest zei het ook al maar bij twijfel gewoon je vk bellen hoor, daar zijn ze voor!

thanks voor jullie bemoedigingen en steun!!

HET BLOEDEN IS GESTOPT!!! wat was ik blij zeg nu al een hele dag geen bloed meer gezien. Mijn angst is als sneeuw voor de zon verdwenen!!!!!!!!!!!!

liefs Lisette

Terug
Bovenaan