bloedverlies :(

vanmorgen toen ik naar de wc ging ineens bruine afscheiding ik schrok me rot!
nu soms nog een klein beetje en niet helder rood gelukkig...maar toch!
ik hoop dat het van mijn lange wandeling van gisteren komt. heb nog geen krampen gelukkig maar oh wat voel ik me kut nu!!
tot was ik zo positief en niet bang maar dat is nu 180gr gedraaid...
vrijdag heb ik al een echo staan met 6+2 dus nog eerder heeft geen nut.

Ow meid wat kut zo lang het niet helder is en geen krampen zijn moet je je niet te druk maken..
Probeer te genieten stress is ook niet goed voor je kleine wondertje

Hoi, hier een novembermama die uit interesse ook wel eens bij andere maanden kijkt :)
Ik heb ook bloedverlies gehad, in de 7e week een paar dafgen en in de 8e week een paar dagen. Geen buikkrampen verder, maar maakte me net als jij enorme zorgen. Gelukkig zag ik bij de 8 weken echo (eerder was geen plek :S) een heel mooie garnaal met een kloppend hartje. Wat een opluchting!! Heb toen veel aan verhalen van meiden met bloedverlies gehad met een positieve afloop, dus dacht ik deel de mijne met jou! Succes deze komende dagen met wachten en probeer positief te denken hoe moeilijk dat ook is :)

Dankje positieve verhalen zijn altijd welkom! Ik heb bij m'n eerste zwangerschap ook bloedverlies gehad maar hoe erg dat is geweest weet ik niet meer.
Bij m'n miskraam was het juist minder dan het nu is.
Maar zolang het bruin is is het oud en heb nog geen krampen dus ik probeer zo positief mogelijk te blijven..

Terug
Bovenaan