bloedverlies

ik ben nu ongeveer 5 weken en 4 dagen zwanger maar sinds 3 dagen heb ik last van bloedverlies het is niet veel meer bij het afvegen als ik geplast heb ik heb een echo laten maken toen ik 5 weken en 1 dag was toen was er wel een vruchtzakje en een dooierzakje te zien maar geen embryo ik ben bang dat ik een miskraam heb omdat ik soms een beetje pijn in me buik heb maar niet veel pijn, ik heb wel sinds vandaag last van me rechterborst een soort drukkende pijn.

ik moet donderdag een nieuwe echo make.n maar ben bang dat ik een miskraam heb

heb iemand hier ervaring mee

Miskraam kan.... maar je kan ook buikpijn hebben van de spanning en stress....

geruststellend.... ik wist bij mijn 1e kind pas dat ik zwanger was met 15 weken omdat mijn buik opblies.... ik ben tot 24 weken gewoon ongesteld geweest iedere maand (dus echt normaal bloedverlies... niet enkel bij vegen)

Bij mijn 2e en nu ook mijn 3e zwangerschap heb ik rond 6&8 weken wat afveeg bloed gehad... dit kan omdat de adertjes veel meer doorbloed zijn en sneller bloeden! Het blijft eng! Ook als je weet dat het niets hoeft te betekenen!

Dus hou moed! Als het niet doorzet gewoon hoop houden en straks hopenlijk een mooie goede echo

Ik had 10 dagen na mijn positieve test ook druppels helderrood bloedverlies bij het afvegen op het wc papiertje en vrijmild tussendoor. Ik had het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Verder geen heftige buikkrampen ofzo. Dit heeft tot ongeveer een kleine 2 weken geduurd. Eerst waren het meerdere druppels helderrood bloed op het wc papiertje, daarna meer lichtroze na een dag of drie meer bruine en zwarte vegen van wel 8 cm lang! Heel onzeker werd ik ervan en ik wist totaal niet of het de zwangerschap af zou gaan breken. Ik was bang dat het een miskraam zou gaan worden. De controle met 6 weken en 4 dagen wees uit dat het vruchtje al een hartslag had en het was prima uitwendig te zien. Yeah, wat was ik opgelucht! ( dat was 4 weken en 4 dagen na conceptie) Na de controle werd liep het bloedverlies af, gelukkig, want het maakte me hoe dan ook nog steeds een klein beetje onzeker. Het leken op een gegeven moment ook wel minuscule stukjes, vliesjes/kleine stolseltjes. Maar inmiddels ben ik bijna 26 weken. Dus bloedverlies hoeft zeker niet altijd het einde te zijn van je zwangerschap. Succes meiden, ik hoop dat jullie wat aan mijn gedetailleerde post hebben! Ik heb me toen ook rot gezocht naar informatie. Gewoon snel de afspraak inplannen bij de verloskundige, als die controle goed is dan geeft dat echt heel veel rust! 

Terug
Bovenaan