bloedverliesss !!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
ik ben jenni en ben 21 jaar ben nu 8 weken zwanger en sinds 2 dagen heb ik bloedverlies, maak me best zorgen er over.. de dokter zei t kon geen kwaad, want t kan van alles zijn..   nu moet ik morgen voor me eerste echo gaan, hoop dat alles in orde zit.. zijn er nog mensen die dit hadden???

Hai Jenni

Er is een verschil tussen vers en oud bloed. Ik weet niet wat jij hebt. Bij mij kwam er na de eerste echo in de 13e week (oud) bloedverlies en dat heeft best lang aangehouden. ik weet niet meer precies hoe lang, volgens mij bijna 2 weken. Waarschijnlijk was het van een oude bloeding waar steeds een klein beetje van los kwam (sex gehad, of misschien een gesprongen vaatje).
Maar het is best even schrikken, ik weet het. Onze verloskundige is langs geweest en heeft gekeken naar het bloed en de hoeveelheid (maandverband bewaren is handig voor ze). Het lijkt vaak veel omdat er urine of afscheiding bij zit, maar het is in de ogen van de vk dan niet veel.

Ik hoop voor je dat alles goed is! probeer je niet te druk te maken en veel succes!

Rosanne, 31+6

Hoi Jenni

Ik ben Linda, ook 21 jaar en 22 weken  zwanger. Ik heb zelf in het begin van mijn zwangerschap ook last gehad van bloedverlies. Hierbij had ik ontzettende buikkramp.
Ook ik heb toen een echo gehad, en hierop was een heel mooi, gaaf, drukbewegend kindje te zien met een  duidelijk kloppend hartje. Alles was dus gewoon in orde. Bij mij weten ze nog steeds niet hoe het bloedverlies is ontstaan. Als met het kindje alles goed is, gaan ze daar ook verder niet al te diep op in. Ik kreeg het advies wat rustiger aan te doen en dat heeft goed geholpen.

Ik wens je heel veel succes morgen, en probeer gewoon van het positieve uit te gaan hoor!!

Groetjes, Linda

hoi ,

hoe is de echo gegaan vandaag?????????

groetjes moekje

8w,4d

hoi moekje

ja de echo is vrij raar verlopen, ik had een inwendige echo omdat t nog vroeg was. maar er was niks te zien geen zakje niks, dus ik vermoed dat t tog na beneden is gekomen , maar heb er geen pijn bij gehad.. Nu moet ik 5 januari terug voor de zekerheid om te kijken of ze dan wel iets kunnen zien.. ik vin t maar raar allemaal..
maar hoop dat het goed komt.

groetjes, jenni

jeee jenni,

spannend zeg en dan moet je nog 2wken wachten ook niet normaal trouwens soms denk ik wel eens hebben ze wel door dat je van w88 nog veel onzekerder word maar meis ik wens je alle sterkte die je nodig hebt en hoop dat je veel steun hebt aan iedereen om je heen als het echt niet goed zou zijn

dikke knuffffff mamavanTimo

die 2 weken wachten is niet fijn. Heb ik ook gehad aan t begin van mijn zwangerschap (omdat ze alleen een vruchzakje zagen). Dan weet je ff niet waar je op moet hopen of juist niet. Veel sterkte in deze spannende weken voor jou en je partner!!
Oh ja, bloedverlies in het begin kan veel verschillende redenen hebben. Je baarmoederhals en de vaten daarin zijn gevoeliger en kunnen dus ook snel een mini-wondje hebben. Dan bloed je, zonder dat er iets mis is met de zwangerschap.
Mira

Hoi,,

ja ben zelf ook een beetje onzeker nu want, op de echo zagen ze ook geen zakje, dus weet het ook niet, maar ze zeiden t kon misschien een beetje te vroeg zijn daarom moet ik 5 januari terug voor een tweede echo.. vanaf hoeveel weken zie je zo een zakje dan???

groetjes jenni

Terug
Bovenaan