Bloeiende roos is Zwanger! (Maar ook wel bang.)

A

Anoniem

Guest
Ja Eindelijk ik ben zwanger na 4 jaar. Is het eindelijk zo ver.
Ben alleen wel erg voorzichtig met het rondvertellen.
Alleen mijn man en mijn ouders weten het.
Het is ook allemaal zo vroeg.
groetjes Bloeiende roos.

hallo,
gefeliciteerd met je zwangerschap.
onzeker en bang, ik denk dat de meeste van ons dat wel hebben.

zelf gaan we het vertellen als de drie maanden voorbij zijn.

geniet ervan.
gr henny

hoi henny.
wij  gaan het pas vertellen als we de eerste echo hebben gehad. Uit ervaring ben je gewoon veel voorzichtiger geworden.
heb jij dat ook?
groetjes bloeiende roos

hi roosje,

gefeliciteerd met je zwangerschap.

wij hebben het ook pas na de eerste echo met 12 weken verteld aan onze ouders en met 16 weken aan anderen (kinderen, broers zussen, werk). toch een beetje om er zelf aan te wennen, en ook omdat het vruchtje afgestoten kon worden. t is allemaal in orde en als je nu die dikke buik ziet...

Miep36 (35.6)

Wow geweldig zeg! Gefeliciteerd
Het zal zeker wel even wennen zijn als je er zolang mee bezig bent geweest.
Zwanger worden is pas stap 1 en er kan natuurlijk nog van alles gebeuren. Maar die kans hebben we allemaal. Probeer er van te genieten en deel het met je famillie en vrienden.........als erdan wat gebeurt kun je heel veel steun aan ze hebben.
Ik wens je heel veel succes!
Groetjes Lillian

Hoi bloeiend roosje,

Van harte gefeliciteerd zeg! Ik voel met je mee, na bijna 5 jaar proberen, heb ik afgelopen vrijdag (21 april) ontdekt dat ik weer in verwachting ben (vorig jaar in mei heb ik een miskraam gehad). Ik heb het wel meteen aan mijn moeder verteld (en mijn man gek gemaakt natuurlijk...)

Vrijdag 28 april mag ik - wanneer mij dat gerust stelt - nog een keertje  bloed laten prikken, om te kijken of de hcg-waarde in het bloed voldoende is gestegen. Wanneer dit zo is, wil ik het zondag op de verjaardag van mijn zus ook aan haar vertellen. Op 10 mei hebben we een afpraak voor een echo (ik ben dan 7 weken zwanger). Is alles goed, dan vertellen we het verder aan iedereen. Het voordeel hiervan is - vind ik - dat al die mensen je kunnen steunen als het (weer) mis gaat. Ik zou een miskraam namelijk nooit voor mijn familie en vrienden kunnen verzwijgen, ze merken het toch aan je...

Heel veel succes en groetjes, Teri

Hoi bloeiend Roosje!!! Wat heerlijk voor je dat je zwanger bent na zo'n lange tijd! Ik kan me voorstellen dat je ook wel een beetje zenuwachtig bent  omdat je al een miskraam achter de rug hebt. Ik hoop dat je nog af en toe naar dit forum komt, zodat we kunnen horen hoe het met je gaat!

Veel succes!
Petra

Terug
Bovenaan