bloemen

ik heb gisteren een mooie bos tulpen gekocht om het voorjaar binnen te halen! hartstikke mooi en gezellig.
ik vroeg me opeens af of jullie mannen wel eens ZOMAAR een bos bloemen voor je meebrengt. Mijn man doet dat dus nooit! hihi

heey leuk onderwerp.
Hier staat een grote bos rode (+1 witte) bos rozen op tafel.
Maar dit is voor mijn verjaardag. Meestal krijg ik er 1 op onze trouwdag en met mn verjaardag.
Toen we net getrouwd waren kreeg ik ze wel vaker.
Maar nu moet je maar extra genieten van je tulpen.
En heerlijk he het voorjaar in huis.
Ik wil deze zon houden. Heb vandaag lekker gefietst en lopend naar het stembureau met Roderick in zn driewieler en sophie en lopend naast.

Groetjes

Hahahaha nou die van mij is ook A-romantisch.
En nee ik krijg dus nooooiiiiiiit bloemen en koop ze dan maar zelf.
Maar ach mijn man doet weer andere dingen wat ik superlief vind!

X saskia

Hier ook geen bloemen..ahhhh
Nou, ik koop idd zelf wel eens wat..Hou helemaal niet van rozen...Krijg liever idd tulpen oi met hortensia's...
Kan er wel van genieten..Heb nu bolletjes staan in potjes..ik ruik ze !!!
Gr Rina

Nou, heel soms misschien. Denk dat ik misschien 1 bosje per jaar spontaan krijg, en meestal heeft hij dan iets goed te maken ;-)
Maar ik koop wel regelmatig zelf een bosje. Ik hou heel erg van tulpen. Gezellig hoor, weer zo de lente in.

Nou kijken of het nu eindelijk lukt om iets te plaatsen. Al weer meerdere keren geprobeerd.

Maar goed, hier ook geen bloemen van man lief maar hij weet ook nooit wat hij moet halen dus hij zegt altijd je kan beter zelf wat halen jij weet beter wat leuk staat. Verder is hij heel attent en krijg ik regelmatig een dagje sauna en voor mijn verjaardag zelfs een weekendje weg dus ik heb absoluut niets te klagen.

Terug
Bovenaan