Bloemkool in de ochtend..

<p>Goedemorgen  </p><p>Vrijdag las ik in het dagboek van onze zoon dat hij in de ochtend en appel en bloemkool op had. Het dagboekje wordt aan het einde van de dag in een app gevuld, Sam was al lang thuis en toen ik belde was er niemand meer. Net gebeld. Ja dat doen we wel vaker een potje 4+ in de ochtend geven en een appel. Ik vind dat gek. Fruit in de ochtend is voor mij fruit in de ochtend en ook vers, geen potje olvarit. Maar misschien zie ik het wel verkeerd. Ik benieuwd naar jullie mening. </p>
 
Ik begrijp niet helemaal waar je je druk om maakt. De 4-maandenhapjes zijn om te wennen aan smaken. Of ze het nou ‘s ochtends, ‘s middags of ‘s avonds krijgen is daarbij irrelevant. 
Daarnaast is Olvarit van zeer goede kwaliteit. Tuurlijk maak ik hapjes ook het liefst zelf, maar als ik uit een potje geef, dan Olvarit. Daar zit geen enkele toevoeging in. Je kan niet verwachten dat ze op een KDV óók nog tijd hebben om hapjes te gaan pureren.
 
Ik geef mijn kleintje in de ochtend ook gewoon groente.. We zijn nu aan het wennen aan vaste hapjes, dus hij krijgt 3 tot 4 dagen dezelfde smaak. Vanochtend had ie om half 10 doperwten, het maakt hem niet uit. 
 
Aanvulling: ik geef nu ook gewoon potjes Olvarit. Wist je dat er in potjes soms zelfs meer vitaminen etc. zitten dan vers? Het maakt dus niet zoveel uit of je vers of uit een potje geeft als je kijkt naar de voedingswaarden.
 
Terug
Bovenaan