Bloempje, NOD

A

Anoniem

Guest
Ha Bloempje!

Volgens mij is onze situatie bijna hetzelfde! Jij hebt je NOD 22 mei in ronde 6 en ik 24 mei in ronde 5. Ook wij gaan er dus flink tegenaan deze maand.

Weet je wanneer je eisprong is? Ik had in m'n cyclus vorige maand met temperaturen een lichte verhoging op dag 16 van 37,2 naar 37,4 en daarna op dag 21 naar 37,9. Weet dus niet wanneer die van mij nu geweest is. Dag 21 lijkt me zo laat met een cyclus van 26 dagen? Deze maand ga ik met ovulatietesten proberen na te gaan wanneer m'n eisprong is!

Hoe is het bij jou, ben je al een beetje aan het dokteren?

Heel veel succes met klussen en geniet ervan!

groetjes Linny

Hoi Linny

Wat leuk een berichtje speciaal voor mij!!!

Inderdaad, we gaan een beetje gelijk op... temperatuur jij al lang? Ik ben er nog niet mee begonnen. Mijn man is veel van huis en als hij dan wel thuis is wordt er toch wel veel 'geknuffeld'... Bij ons is het dus niet mogelijk om iedere dag of om de dag te vrijen. (helaas)

Ik wil met temperaturen nog even wachten. Ik vind nu al van mezelf dat ik teveel met 'zwanger worden' bezig ben. En ik heb het gevoel dat ik dat alleen maar versterk als ik ga temperaturen. En verder is het zo dat ik een heel regelmatige cycles heb (27 dagen) en  ik vertrouw er wel op dat er iedere maand een ei is. Mocht het over een maand of 3 nog niet gelukt zijn, dan ga ik met temperaturen beginnen denk.... maar dat duurt nog wel even, en ik hoop natuurlijk dat het dan niet meer nodig is!

Groetjes van Bloempje!

Terug
Bovenaan