Hoi ik ben vorig jaar bevallen van ons zoontje Sander. Ik heb voor een tijdje van de bevalling de TENS aan gehad. Ik had 4.5 cm toen de vk bij ons thuis kwam en ze stelde het voor, ik wilde perse geen pijnbestrijding, maar ze legde dit aan ons uit en het leek me wel wat. Ik heb de patches op mijn rug gekregen en heb en soort afstandsbedieningkje gekregen om zelf de TENS aan te zetten tijdens een wee. Ik vond het wel fijn dat ik soort van controle had over de wee, kon ik lekker op een knopje drukken en dan gaf ik die wee op z'n donder...hahaha. Of het echt heeft geholpen, misschien een beetje. Het was ook een beetje afleiding terwijl ik van thuis, in de auto, lift in het ziekenhuis in en eindelijk in het bevalcentrum in bad lag!
Baat het niet dan schaadt het niet, het is niet medsich zoals lachgas of een ruggenprik.
Denk dat je het moet ervaren...t'is lastig uit te leggen, ik zou het zeker wel weer gebruiken bij een volgende bevalling. Ook waar ik bij heb gezworen zijn de yoga ademhalingsoefeningen.
Succes
Baat het niet dan schaadt het niet, het is niet medsich zoals lachgas of een ruggenprik.
Denk dat je het moet ervaren...t'is lastig uit te leggen, ik zou het zeker wel weer gebruiken bij een volgende bevalling. Ook waar ik bij heb gezworen zijn de yoga ademhalingsoefeningen.
Succes