Hoihoi!
Wat fijn te horen dat het nu goed gaat! Ik herken dat wel, van alles uitleggen. Bij Noah werkte dat ook goed, hij werd dan veel minder boos of verdrietig. Ik was zelf op dat idee gekomen door het boek 'de babyfluisteraar' van Derek Ogilvie. Daar stond die tip ook in.
Hier gaat het ook heel goed. Onze grote kids gaan al bijna naar school he? Nog een half jaartje. Noah heeft er in ieder geval heel veel zin in, hij heeft het er bijna dagelijks over
De meeste van zijn vriendjes zijn nu allemaal naar school gegaan en hij is ook de oudste op de creche nu, dus het leeft erg voor hem. Het lijkt mij ook heel leuk, echt weer een nieuwe fase! En ja, het lijkt me ook heerlijk om overdag dan m'n handen vrij te hebben op m'n parttime dag. Ik spreek wel eens moeders die daar echt tegenop zien, maar daar heb ik geen last van ;-) Wie weet valt het me wel heel erg tegen straks, haha, maar zo van te voren lijkt het me erg relaxed in ieder geval.
En ja, verder is het gewoon echt heerlijk zo met elkaar. Ik ben (in ieder geval op dit moment) volmaakt gelukkig met ons gezinnetje en heb totaal geen kriebels voor nog een kindje erbij. We gaan in de nazomer 3,5 week met Noah naar Dubai en Zuid-Afrika, daar verheug ik me erg op, voor het eerst zo'n grote (verre) reis met hem maken. En hopelijk volgen er nog veel! Het is onderhand zo'n grote vent geworden dat we steeds makkelijker dingen met hem ondernemen. We gaan bijna iedere week wel een keer met hem uit eten bijvoorbeeld. Echt heerlijk vind ik dat!
Dus ja, genieten genieten genieten. En wat de toekomst brengt dat zien we dan wel weer ;-)
Liefs, 10e