bloempjes plukken (soap)

A

Anoniem

Guest
Nou, ik vol goede moed Esmé achterna. Kian vind alles interessant en leuk, dus dat moest een prachtreportage worden!
Ik kom er dus achter dat ik een echt 'nieuwbouw'-kind heb.
Gras: Getsie!, Bloemen: Wat moet ik daarmee? Boomstronk: Blèèèèh!!!
Het was dus brullen geblazen.
Moet maar wat vaker met 'm gaan oefenen dus, want hiet moet ie toch tegen kunnen!
Liefs Nelleke

Hier is ons verhaal van vanmiddag:

Trouwens, ik weet nu zeker dat ie op z'n vader lijkt. Die neemt naar het strand het liefst een laken mee van 10m x 10m zodat ie niet in het zand zit. En houd z'n sokken aan op het gras omdat het gras anders kriebelt. Haha, zo vader, zo zoon.

Hahaha wat een super foto's.

Yoëll wil tegen Kian zeggen; psssst die witte dingen enzo kun je gewoon eten hoor, maar mama's zeggen; nee bah.
Die snappen het echt niet.

Hey! Mooie geluk hoor!!
Zo zie je maar dat je met een beetje fantasie de leukste foto's kunt maken,.. Nice Job!

Maar eh,.. Kay vind gras, bloementjes enz wel héél erg leuk! Hij grijpt hele polle gras en duwt het in zijn mond. Hij kwam er vandaag achter dat het toch niet zo lekker was dan dat hij dacht haha,.

Esmé mv kay

Ik moest vanmiddag nog aan de foto's van Esmé denken toen ik langs een park liep met gras en ..............bloemetjes!! Ik denk dat ik ook maar eens zo'n mooie foto's ga maken, maar dan met mijn twee kanjers! Erg origineel.....ik weet het, maar ja, soms ontbreekt de inspiratie, zal ik maar zeggen.

Groetjes Fonske.

Hoi hoi,

Hartstikke leuk hoor en wat een lief ventje heb je toch.

Groetjes Kitty en Tess

Nou Fonske, dat het lekker origineel is weten wij alleen. De rest van de wereld zal verbaasd staan hoe jij prachtige foto's weet te maken!

Terug
Bovenaan