@Bloemptje

Hoe gaat het met jou meid?
Hoe was je vakantie?Je bent toch even weggeweest.Hoop dat je een beetje hebt kunnen ontspannen.
Liefs Suusje

Hoi Suusje ,

We zijn al een paar dagen terug maar niet met goed nieuws , dinsdag bloed afname gehad en niet zwanger , ik had wel veel hoop .
Zeker na een ontspannende verlof en enkele dagen overtijd te zijn .
Normaal zondag bloed maar omdat we weg waren kon het pas op dinsdag , meestal ben ik ongesteld voor de bloedafname nu niet ...
Maar het mag niet zijn , daarom ben ik bewust enkele dagen niet meer op deze site geweest en alles weer even te laten bezinken .
Hoe gaat het met jou ?
Al bij de dkr geweest ?

Veel liefs XXX

Hoi bloemptje,

Nee he wat oneerlijk.
Kan mij voorstellen dat je even afstand hebt genomen. Ik hoop echt dat jullie binnenkort goed nieuws krijgen.Heb je nu een rustmaand?
Met ons gaat het goed.Afgelopen maandag eerste echo gehad.Alles is goed met ons wondertje.Ben vandaag 7,3weken zwanger.
Was even schikken omdat ik vorige week wat bloed verlies had,maar gelukkig was er niks aan de hand en schijnt dit heel vaak voor te komen bij ivf terugplaatsingen.Ik hoop echt zo dat jij mij binnenkort mag volgen.Het is je zo gegund.

Liefs Suusje

Hoi ,

Alles is weer bezonken , en gelukkig hadden we reeds een afspraak bij een ander ziekenhuis .
Dat is nu woensdag gepland , benieuwd wat ze daar gaan vertellen .
We zijn er al geweest voor onze laatste cryo terugplaatsing , als het gelukt was moesten we de afspraak gewoon afbellen , maar aangezien er steeds een lange wachttijd is wilden we ineens d afspraak vastleggen .
K kijk er wel naar uit , maar bang om alles wat weer gaat komen .
Ze hebben ook 3 weken geleden bij ons beide bloed genomen om eens een genetisch onderzoek te doen , wel bang dat er iets slechts uitkomt .
Hoe gaat het met jou ?

veel liefs xx

Spannend allemaal meid.
Ik hoop echt dat je mij snel mag gaan volgen.
Jullie hebben ook al zo'n lange weg begaan.
Met mij gaat het goed.Ben morgen 9wk zwanger.Volgende week vrijdag 2de echo.

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan