Bloemptje??

Hoi ,

Ik ben idd minder op het forum geweest ,
op den duur word het eentonig steeds te moeten vertellen dat er niets is .
Ik ben ondertussen in een ander ziekenhuis zoals je denk ik weet ?
Na 1 gesprek zeiden ze me eerst te willen onderzoeken , omdat het na 5jaar nog altijd niets is . Zo hebben ze gezien dat ik 2 polieppen heb en een vernauwing wat ze gelijk operatief wilden weghalen .
Ik kan je verzekeren dat dit een klap was na 5 jaar pijn verdriet en hoop zonder dat ze ooit een stap hebben gezet om eens in de baarmoeder te kijken waarom dit niet lukte .
Maar ja , onertussen ben ik vorige vrijdag geoppereerd en zijn er 3 polieppen weggehaald en de vernauwing ( mijn baarmoeder was vergroeid )
dat hebben ze open gemaakt want hier kon geen innesteling gebeuren !!!
Dat maakte me nog t meest boos .
Alles is goed verlopen , en nu een maand aan de pil om terug slijmvlies aan te maken .
Nadien opnieuw afspreken , en eventueel opnieuw ivf als dit nodig is .. Ik vraag me af of het nu natuurlijk ook niet kan ?
Hoe gaat het met jou ?

veel liefs en sorry dat ik effe verdwenen was xx

Hoi,
jeetje wat een ellende weer.Heel begrijpelijk dat je even niks hebt van je laten horen.
Ik denk nog vaak aan je,omdat jij nog een van de weinige van de oude garde bent en we toch een hoop contact,steun aan elkaar hebben gehad hier op het forum.
Wat vervelend zeg dat ze die poliepen niet eerder hebben gezien.Dan zijn je kansen toch ook voor niks geweest?Kan mij voorstellen dat je boos bent.

Met mij gast het goed.A.s zaterdag alweer 12ek zwanger van ons wondertje.
Hoop zo dat jullie het ook snel mogen ervaren.

Liefs Suusje

Super ,

binnenkort weet je wat het word ?
Ik hoop je snel te mogen volgen , en weet niet of dat terug via ivf moet ?
Mss beter eerst zo proberen , nu dat de vernauwing weg is ?
Maar gaan doen we er zeker voor , k voel me best goed nu alleen zoooooo moe .
Dat is echt niet te doen , k slaap liefst heel de dag en nacht maar dat gaat niet he , k werk , k ben zelfstandig .
pppffff afzien

k hou je zeker op de hoogte
dikke xxxx

Pas met de 20wk weten we wat het gaat worden.
Heb totaal geen voorkeur,ben al veel te blij dat het gelukt is en als het maar gezond is ja toch?
Ja kan mij best wel voorstellen dat je moe bent.Is ook niet niks allemaal meid.
Nou sterkte.

Liefs suusje

Terug
Bovenaan