bloet zak

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben 12 weeken zwanger en ik ging een ego laate maake en hoorde dat er een bliet zak onder me kindje zit   zo ik schrok maar je wat houwt dat ik wie heeft hier ervaring mee gr nathasja

Je moet wel duidelijker typen hoor en zonder typfouten graag anders snapt niemand het!!.

quote: bloemig bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2008 16:38:15'));

Je moet wel duidelijker typen hoor en zonder typfouten graag anders snapt niemand het!!.

ja sorry zal het even om nieuw doen
gr

Nou Bloemig Bloempje!! Jou reactie vind ik ook niet normaal hoor!!
Niet iedereen kan erg goed schrijven!! Mss is ze wel dyslectisch.

doe niet zo onmenselijk bloemig bloempje jij zou het ook niet leuk vinden als je iets ergs meemaakt en dan zon reactie krijgt !
als je niet normaal kan doen schrijf dan niet hier heeft niemand iets aan!

Om maar even op je onderwerp terug te komen.

Heb je dit niet gevraagd bij de echo? Ik heb hier nog nooit van gehoord. Bel anders naar de verloskindige of de gyneacoloog. Je staat in je volste recht om daar naar te vragen. Ben nu ook wel benieuwd wat het dan kan zijn.

Zal het niet zo zijn dat wanneer het schadelijk zal zijn voor je kindje dat ze het dan wel hadden verteld?

Succes, Claudia.

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2008 20:22:55'));

Nou Bloemig Bloempje!! Jou reactie vind ik ook niet normaal hoor!!
Niet iedereen kan erg goed schrijven!! Mss is ze wel dyslectisch.

en ja dat klopt ik ben dyslectisch
heel erg bedankt voor je mailtje gr nathasja

quote: san he reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 08:16:33'));

doe niet zo onmenselijk bloemig bloempje jij zou het ook niet leuk vinden als je iets ergs meemaakt en dan zon reactie krijgt !
als je niet normaal kan doen schrijf dan niet hier heeft niemand iets aan!

bedankt voor je steun gr nathasja

Terug
Bovenaan