Bloggers???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Wij zitten momenteel in de 2de ronde voor ons tweede kindje. De eerste ronde resulteerde in een (zeer) vroege miskraam en nu is het even afwachten wat mijn lijf voor ons in petto heeft.

Over het zwanger worden en straks - hopelijk - over de zwangerschap hou ik een weblog bij. Wie houdt er ook een weblog bij en vind het leuk om  linken uit te wisselen?  

Kijk dan op www.ondermijnhand.web-log.nl en laat een berichtje - met je link - achter.

Gezellig!

Hoi Debora,

Ik zit nu te wachten op mijn ingi en dan ga ik naar ronde 12. Het lijkt me idd een erg leuk idee om een blog bij te houden. Nou heb ik mij daarnet aangemeld en er stond dat ik nu een berichtje krijg naar mijn mail adres. Nu is mijn vraag wanneer krijg ik dat berichtje, heb hem nog niet binnen.

Groetjes Patricia

Hoi Patricia,

Het kan idd even duren voor je een berichtje krijgt. Is het inmiddels gelukt?  

Groetjes,
Debora

Hoi,

Nee ik heb nog steeds geen berichtje gehad, snap er niks van. Ik wacht gewoon nog ff af, dat berichtje zal toch wel komen????

Liefs LM

Hoi hoi

Als ik straks thuis ben, zal ik even op je weblog kijken, dat mag hier niet (werk)
Misschien vind jij het ook leuk om bij mij te kijken?
Ik ben hier bijna 3 jaar geleden begonnen op het zwanger-worden forum en ben nu voor de 2e keer zwanger....
www.gewooneenmama.web-log.nl
Liefs Annet

Nou ik heb nog steeds geen mailtje gehad hoor, begrijp er niks van

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan