blokkades

A

Anoniem

Guest
Zijn jullie al welles bij een paragnost geweest?
Ikke naar 2 de een zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, de andere is een vriendin van mij en die zegt dat het sneller komt dan ik denk, en dat het kindje al klaar staat.
Maar zijn er ook bij die na een langere periode het vertrouwen een beetje kwijt raken en onzeker zijn, en last van lichamelijke klachten krijgen, ik ben vast niet de enige!!!!

hallo Loona,

Ja ik merk het zelf nu we weer zwanger willen worden. Vorige maand dacht ik ook dat ik al zwanger was, was misselijk en borsten werden groter en vaker plassen dan normaal. Maar ja ben toch ongesteld geworden helaas.
Nu heb ik daar met mijn huisarts over gesproken en hij zei omdat je het graag wilt je die zwangerschapsverschijnselen kan krijgen terwijl je toch niet zwanger bent. Dus wat dat betreft is de natuur soms erg hard vind ik en laat lichaam ons ook vaak in de steek.

En ik zelf ben wel eens bij een paranormaal iemand geweest en zei de eerste keer dat alles goed zou gaan, nou niet dus en bij de tweede zei ze dat ook en is ook niet uitgekomen als je mijn verhaal gelezen hebt in ieder geval. Dus wat dat betreft ben ik het geloof in dat soort mensen en dingen wel verloren.
Ik zelf wacht nu gewoon af meer dan veel klussen en afwachten en hopen dat snel raak is kunnen we toch niet doen.

Veel succes. En duim voor je dat inderdaad heel snel zwanger bent.
Het virus is hier goed op gang dus wie weet.
Zou een leuk paas cadeau zijn i.p.v een paashaas hahahaha

liefs van mij, mijn zoontje van 15 mnd bezig voor de 2de, 2de ronde NOD 11-04-06

hai loona

Ik geloof er wel degelijk in zelf heb ik ook een vriendin en die is paranormaal en ze had al tegen me zusje gezegt dat ik nu zwanger zal zijn en ze heeft gewoon gelijk ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger.ze heeft al zoveel dingen goed gezegt dat het gewoon geen toeval meer is.Iedereen heeft zijn eigen ervaringen ermee!op een beurs ben ik ook een keer geweest en die had het helemaal mis vroeg meer dan dat ze er zelf mee kwam.
nou veel succes   groetjes wendy

Terug
Bovenaan