@Blokzijl

Hoi Renate,

Wil je even heel veel succes wensen voor morgen, spannend hoor dat je weet dat je morgen je kindje in je armen hebt!
Hoe laat moet je je melden in het zkh?

Ook veel succes voor de komende dagen, hoop heel erg dat de uitslagen van je moeder goed zullen zijn en dat jullie volop kunnen genieten van elkaar!

Liefs Danielle

Hoi,

Wat lief, bedankt!
Ik moet me morgen om 10.00 uur melden en lig (als alles volgens planning gaat) om 13.00 uur op de ok, spannend! De tas staat klaar en volgens mij is alles verder geregeld. Is wel een raar idee idd, nog 1 nachtje met z'n 3-tjes enzo. De vorige x had ik een gewone bevalling en dan weet je gewoon niet wanneer het gaat gebeuren.....wel apart om beide mee te maken!
Ik neem geen laptop ofzo mee naar het zh dus ik
kan pas weer wat laten horen als ik weer thuis ben!

De uitslag van mijn moeder komt helaas nog 1 week later, nu de 20ste, ze hebben haar niet ingepland voor de scan, dus kan ze pas maandag voor de scan en krijgt ze di. uitslag. Beetje erg slordig van het zh! We gaan gewoon uit van het beste en ons kindje gaat ze ook van genieten, ze leeft helemaal naar morgen toe!

Lief van jullie dat jullie aan me (ons) denken!

Liefs Renate

Dat is zeker spannend! Hoop dat je vannacht nog een beetje slaap kan pakken!
Hoop dat de ks je meevalt en dat het herstel voorspoedig verloopt.

Jee dat is zeker slordig van het zkh! Je zit toch een beetje tegen zo'n datum aan te hikken en dan worst het nog weer later. Het enige voordeel is dan misschien dat jij waarschijnlijk niet meer in het zkh ligt. Goed dat je er positief in staat!
Kan me voorstellen dat jullie en je moeder helemaal naar morgen toeleeft! heel bijzonder dat ze weer oma wordt natuurlijk!

Succes en we wachten je berichtje af!

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan