blonderen??

wat versta je onder blonderen? met CoupeSoleil? of gewoon met verf?
Je mag gewoon je haar verven en ook blonderen maar blondering mag zowiezo niet op je hoofdhuid komen
de verf kan kwa kleur en dan met name aan de hoofdhuid iets anders uitvallen door de hormonen
Ik ben kapster, het kan dus gewoon maar blondering dus CoupeSoleil mag je zowiezo niet op je hoofdhuid krijgen zwanger of niet

Ik blondeer mijn haren gewoon. Vanmiddag mag ik weer naar de kapper, heerlijk, ff rustig zitten.. Maar het kan inderdaad dat je kleur iets anders uitvalt, maar ik vind sowieso dat daar per keer verschil in kan zitten.

Groetjes Sandra

nou verf kan zowiezo geen kwaad
en ik weet niet hoe bruin je nu bent maar meestal moet het dan ontkleurd worden met een coupeSoleil of schoongewassen dat gebeurt allemaal met blondering maar ze mogen dat niet op je hoofdhuid aanbrengen ook niet als je niet zwanger bent dat kan irritatie geven of gaan branden
dat dus ze dus zowiezo niet
je kan dus gewoon lekker je haar gaan verven of blonderen zolang de blondering niet op je hoofdhuid komt

nou,ik heb het vandaag laten doen.

moet zeggen,het was best wel pijnlijk op mijn hoofd.
en volgens mij hebben ze wel degelijk mijn hoofdhuid geraakt.

maar goed,hopen dat het geen kwaad kan.

Hoi,

Ik heb net de kapper gebeld voor een afspraak om mijn haar te blonderen en ik vroeg meteen of het kwaad kan; niet dus! Kan totaal geen kwaad voor de baby! Alleen bestaat er de kans dat je een andere kleur krijg....ivm de hormonen.
Ik vond die andere opmerking al erg vreemd; als het maar niet op je hoofdhuid komt..... tuurlijk komt verf op je hoofdhuid! Anders heb je meteen 1 cm uitgroei....
Maar goed, gelukkig kan het geen kwaad!

Groetjes Mickey (13 wk)

Terug
Bovenaan