@Blondie75 - Echo

Ha Marieke,

Ja echo was goed, alles zag er goed uit.
Helaas gaf de gyn aan dat hij met zijn apparaat het geslacht niet kon zien, dus moeten we wachten tot de 20wk echo op 10 juli. Baalde daar best van, maar later vond I'm het eigenlijk vreemder dat hij dingen niet zou kunnen zien. We krijgen notabene extra controle, maar dus niet met een top apparaat. Dit gaan we na de 20wk echo bespreekbaar maken met hem. De 20wk echo is bij een arts (en neem dan dus aan me een ander apparaat).

Dus nog even geduld. Ach is wel goed voor me, want ben best ongeduldig typje...

Hoe is het verder met jou? Vind je de tijd ook zo snel gaan, we zijn alweer bijna op de helft! Weet nog die eerste dagen, die kropen voorbij...

Liefs
 
Hoi!

Wat fijn dat alles er goed uit ziet, wel ontzettend balen inderdaad dat je nu nog even moet wachten op de onthulling van het geslacht van je kindje inderdaad!

Ik kon ook inderdaad niet wachten, vandaar dat wij de geslachtsbepaling toen hebben laten doen. Gelukkig heeft het ook de uitwerking waar we op hoopten, voelen nu veel meer een band met ons kindje!

Ik heb tijdens de zwangerschap van Elias extra groeiecho's in het ziekenhuis gehad, toen was het nieuwere model echo apparaat stuk dus gebruikten ze een heel oud apparaat wat veel onduidelijker beeld gaf... tsja, daar moest ik het dan maar mee doen! Is overigens maar 1 keer gebeurt hoor. Maar wel heel goed dat jullie het aankaarten!

Verder alles ok hier, ik voel de bewegingen van ons meisje steeds duidelijker & frequenter dus dat geeft me een goed gevoel, gisteren tijdens controle ook weer een mooie hartslag! Sinds anderhalve week wel last van Carpaal Tunnel Syndroom (zelfs 's ochtends) dus dat is niet zo pretttig...

Maar de tijd vliegt inderdaad ineens! Nu krijg ik ook steeds meer het gevoel dat ik nu echt moet gaan opschieten met het klussen hier in huis (voordat het me straks niet meer lukt). Maar we zijn al al bijna op de helft inderdaad, ongelooflijk he?!!!

Liefs!
 
Ha Marieke!

We waren te nieuwsgierig en hebben een geslachtsecho laten doen en konden vanmiddag al terecht.
En het is een JONGEN!!!!
Zoooooo blij zijn we. Wel beetje dubbel tov jou, want weet dat je hetzelfde gevoel had. Maar vind het dan ook fijn te horen dat je aangeeft dat jullie nu een band aan het opbouwen zijn ,en jullie meisje.
En mijn man gaf ook aan dat hij toch meer verlangde naar een jongen dan hij dacht. Zo schattig!

Nou laat de tijd nu ook maar voorbij vliegen!!
Op naar de 20wk echo.

Btw, wat vervelend van CTS. Weet niet goed wat dat is, maar klinkt al enorm vervelend.

Liefs!
 
Supergefeliciteerd jullie! Echt zó fijn dat jullie wens uitkomt!!

En ik snap dat het een beetje dubbel voelt voor je om het me te melden, maar écht dat is niet nodig! Wij zijn blij met ons meisje en ik denk dat het voor ons ook beter is omdat we nu ook fysiek een groot verschil hebben dus waarschijnlijk onbewust een eerlijkere kans voor haar om echt haar eigen ik te kunnen zijn zonder constant de vergelijking met Elias.

Maar inderdaad, nu op naar de 20 weken echo!!
Geniet van dit geweldige nieuws allebei!!
 
Thanks meis. En fijn dat het uiteindelijk goed voelt. Kan me bij nu
Lie voorstellen dat je anders misschien teveel gaat vergelijken. Dat zal bij ons niet het geval zijn, want Bart heeft het levenslicht helemaal niet gezien, dus dat is toch anders.
Fijn toch dat we allebei blij zijn! Denk dat als het andersom was geweest we beiden ook blij zouden zijn geweest, of niet!
Genieten!!
 
Dat van het vergelijken dat dat bij jullie anders is daar ben ik van overtuigd!

En andersom waren we natuurlijk ook blij geweest, we krijgen weer een kindje en dat is het mooiste wat er is!

Liefs!!!
 
Terug
Bovenaan