Blooming bath

<p>Heey ;) </p><p>Heeft er iemand ervaring met een blooming bath? </p><p>Ik ben eind juli uitgerekend en wij zijn nog aan het verbouwen in  een net gekocht huis, hierdoor zullen de baby en ik nog wonen in een klein appartement, we hebben hier niet zoveel ruimte voor een babybadje. </p><p>Ik kwam het blooming bath tegen, ik zou het wel fijn vinden als ik haar gewoon in de gootsteen kan wassen.. zijn er mensen met ervaring? Is dit ook iets waar de kraamzorg gewoon mee akkoord gaat.. weet iemand dat toevallig? </p><p> </p>

Geen ervaring met de blooming bath. Het lijkt me wel onhandig dat je dat ding altijd moet laten uitdruppen en drogen, waar doe je dat? En kan het in de was?
Ander idee: een tummy tub kun je ook gewoon in de gootsteen zetten.

Ik heb er een en ik vind het wel fijn. Wij gebruiken em overigens in het gewone badje. Onze dochter vond in bad gaan niet leuk tot de deze kregen. Ze kan er lekker in liggen en ik heb zo ook een hand vrij. Tummy tub vind ik niet handig dan moet je steeds goed vasthouden. Met zo'n bloem heb je toch zelf meer bewegingsruimte om te wassen. Het uitwringen is zo gedaan en ik hang hem daarna op en hij is zo droog. Hij kan ook in de wasmachine. Het lijkt me ook handig voor in de gootsteen. 

Ik heb em trouwens gekregen. Wilde hem niet aanschaffen omdat we baby toch in badje doen en nooit in de gootsteen maar ook voor in het badje is hij dus erg fijn. 

Terug
Bovenaan