Blotenbillendag van Kay.. (foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi vriendjes!

Wat een verassing..Toen ik beneden kwam mocht ik gelijk het badje in!!
Ik heb onwijs veel lol gehad! Veel spetteren en gillen hihi..
Mama heeft een heleboel foto's gemaakt en zal er zo een paar hier neer zetten.
Ik ga nu lekker slapen want ik ben er ontzettend moe van geworden.
Straks ga ik met mama een stukje fietsen en een softijsje eten, jippiiiiii!!!!

Voor de jongens Hi5 en de meiden een kusje op hun neus hihi,

Bye bye!

Kay

Hey Kay

Wat een mooi bad heb jij! Mama en ik zijn vanochtend wezen zwemmen in het zwembad en toen heb ik lekker een tukkie gedaan. Ja van al dat zwemmen wordt je best moe van. Toen ik wakker werd heb lekker wat gegeten en ben met mama op de fiets naar het dorp geweest, want mama wilde voor mij ook een badje kopen. Nu hebben wij er een maar mijn mama wil nou zo'n hele grote kopen ik vind dat wel een beetje raar maar ja moet ze zelf weten. (stiekum vind ik dat wel leuk hoor) Ik ga zo weer even tukken voordat mijn oma er weer is!
Groetjes je vriendje Thomas

Heej Thomas!

Gaat jouw mama zo'n héééééle grote kopen? En dan bedoel ik zo'n echte héle grote?
Pff.. vraag er gelijk een rubber bootje bij hihi.. Kom ik mee helpen over roeien!
Dit is gewoon een badje van de Hema van 150-150 cm en de bodem is ook opblaasbaar. Dat zit wel geinig.Wij hebben ook niet zo'n super grote tuin, maar ik vond dit al gigantisch groot, kwam niet eens goed  bij mijn speeltjes haha..

Tot snel weer!
En doe je mama de groeten..

Kay

Ow enne,.. nu net dat ik op de foto ga met mijn wasbordje heb ik een jeugdpuistje op m'n lip!!

Dames, normaal heb ik dit niet hoor!!

Ow,.. hoor mama roepen als er genoeg kusjes op gegeven worden dan gaat dat sneller weg hihihi..

He, Kay!

Ik ben vanmiddag ook in bad geweest, maar was daarna ook kei-moe joh!
Ik had je op de mini-forumdag al even gezien, maar ik moet toch wel zeggen dat ik jou echt een lekker stuk vind hoor! Vooral die stoere kuif!

Zullen we samen een keer lekker gaan kroelen???

Dikke kus, Lyanne

O, ja, toen ik weer wakker werd, ben ik lekker met mama gaan fietsen! Dat was echt heerlijk!

Hoi Kay,

jij hebt echt een mooi bad, ik heb ook wel een badje maar mama vindt het veel te heet in onze tuin en bovendien was ze er vandaag niet.
Morgen gaan we misschien wel op de fiets naar opa en oma dan hoop ik dat het weer zulk lekker weer is want dan mag ik weer in de teil.

groetjes Tieme

Hoi Lyanne,

Samen Kroelen?...
Uhm,.. Maar dan doe ik wel een zwembroekje aan hoor!!!

X-je

Kay

Terug
Bovenaan