Blubberige buiken...

Hoi hoi,

Hoe ist met jullie? Hoe zit het precies met die blubberige buik. Is die bij jullie al weg of?
Hoelang duurt dit precies en zijn jullie alweer op jullie oude gewicht?

Groet,

Met Aquafina en mij gaat het goed. Hier nog een beetje 'blubberig', maar geen flauw idee wat mijn oude gewicht was en hoeveel ik was aangekomen. Na de bevalling ben ik een paar weken bij de fysio geweest en heb wat oefeningen moeten doen om mezelf weer op te lappen, maar sindsdien is Aqua mijn enige 'gewicht-heffinkje'.. :p

hallo allemaal,

julia is nou 6 maanden maar die buik van mij is nog steeds niet weg. wil wel gaan sporten maar heb de tijd er niet voor met 2 kinderen en een man die het de laatste schoolweken vreselijk druk is.

en over die kilo's ik moet er nog 10 kwijt voor ik weer op mijn oude gewicht ben. maar dat komt vanzelf.

hey hey

ik moet nog 1 kilo voor ik op het oude gewicht ben en ik heb er eigenlijk niks voor hoeven doen.
Zelf vind ik dat ik wel een blubberbuik heb, maar mn omgeving zegt van niet (lief, maar niet echt reeel :))
nja na de zomervakantie wil ik wel gaan sporten maar ben er nog niet helemaal uit wat ik wil gaan doen.

hooi,
hier gaat het allemaal iets te hard: ik weeg nu 5 kg minder dan net voor ik zwanger werd. Daardoor voel ik me nu toch genoodzaakt om te stoppen met bv (ik val af en toe om)
de blubberbuik blijft nog wel. Er zit echt veel teveel vel :) Hopelijk trekt dat nog een beetje weg

ik heb ook mijn gewone gewicht maar mijn buikdans buikje krijg ik niet 123 strak... en straks willen nog graag een 2de .. zul je net zien dat ik er weer een beetje goed uit zie krijg ik de idee dat het tijd is voor de volgende ..

dus denk ik dat ik maar genoegen neem met hoe het nu is .. alles hangt wat lager dan voorheen .. de broeken worden dus wat hoger gekocht hihi..

En spadadderen dat het stikt.. ze zijn echt een last .. maar daar geld het zelfde voor pas als ik mijn gezinnetje kompleet heb gaan ze weg anders blijf ik onder het mes gaan ..

vind me zelf niet meer moeders mooiste maar het er een goud stuk voor terug gekregen dat telt ..

Terug
Bovenaan