blue eyes?

Mijn dochtertje is nu 2maand.Ze heeft nog steeds grijzig,blauwe ogen.Weet er iemand op welke leeftijd kindjes hun definitieve kleur krijgen?Mijn man heeft groen-bruine ogen en ik helder blauw.
 
ja ga er maar vanuit dat het na de bruine kant gaat, weer een nieuw lid voor de bruineogenclub zoals mijn zoontje zou zeggen.

Maar het kan tot een jaar veranderen

Mirela
 
Ik kan mij niet voorstellen dat die ogen plots bruin gaan worden.Ik weet dat bruin dominant is,maar toch.Dus baby's kunnen tot ongeveer een maand of 8 blauw,grijze ogen hebben en dan plos bruine ogen krijgen?
 
Hallo, ik zit eigenlijk een beetje te wachten op bruine ogen bij mijn zoontje. Mijn man en ik hebben die ook nl. Maar volgens onze verloskundige houdt hij blauwe ogen, omdat ze bij mijn zoon een egale kleur blauw waren/zijn. Als hij bruine ogen zou krijgen zouden er wat donkere vlekkken in moeten zitten. Volgens haar is de kleur ogen bij een baby van 6 maanden definitief. Maar als ik bovenstaande berichten lees, weet ik het ook niet meer.
 
Wat een geruststelling om dit allemaal te lezen. Mijn zoontje van 10 weken heeft blauwgrijze ogen, maar ik hoop dat deze nog bruin worden. Als ik het goed begrijp kan dat dus nog. Hij is namelijk het sprekende evenbeeld van zijn vader en ik zou het leuk vinden als hij dan wel mijn kleur ogen heeft.
 
De kleur van de ogen kan zelfs op veel latere leeftijd nog veranderen als kind zijnde had ik licht blauwe ogen nu is het overwegend groen bruin.
maar als ik het goed heb moet na 6 wkn de kleur een beetje bekend worden als het vliesje eraf is .
 
Terug
Bovenaan