Ow geniaal! Zie het voor me, altijd gevaarlijk van die smsjes...
Haha, jazeker!! Daar begon het bij ons mee! Op Goede Vrijdag (1 of 2 dagen voor nod) had ik eerste test gedaan, licht maar geen tuurtest. We besloten het, ondanks ons familiebezoek dat die dag begon, nog even voor onszelf te houden totdat ik een duidelijke test had. Wel foto's van gemaakt en daarna naar mn schoonouders gegaan.
Tijdens de koffie hebben we het over de nieuwe trapbekleding en geverfde muren, ik pak mn tel om foto's te laten zien, schuif de foto's van de test door, blijkt er toch nog 1 tussen te zitten!! Door mijn schrikreactie, blozende kop en gestotter bleek dat er iets bijzonders was, dus ik riep tegen mn man 'red jij ons hier maar even uit!', haha! Toen verteld, zij helemaal blij, bleek achteraf dat ze zo'n foto helemaal niet als test hadden herkend (logisch natuurlijk). Door mijn reactie had ik het verraadden
Ik had allerlei leuke ideeën om het ze te vertellen, maar dit was misschien wel het leukst!
Heb trouwens vandaag een hoop moeite gedaan om de cadeautjes en testen te verstoppen voor degene die af en toe schoonmaakt bij ons. Wil het haar niet aandoen dat ze dr mond nog 1,5 maand moet houden...
Wanneer willen jullie het wereldkundig maken?
Liefs!