Blunder oeps........

Sms ik net naar mijn man dat ik op 1 mei een afspraak heb voor de echo en intake, kom ik er achter dat ik hem naar mijn buurmeisje van 16 heb gestuurd. Ik heb er maar gelijk achteraan een sms gestuurd dat ze echt haar mond dicht moet houden. Net naar de grootste kletskous van de buurt. Maar ik weet zeker dat ze haar best zal doen om haar mond dicht te houden. Ze is ook ons oppasmeisje en mijn sportmaatje dus ze zal ook nu niet raar staan te kijken als ik ineens loop te kokhalzen. Hi. Hi......

Meer mensen die al een blunder hebben gemaakt?

Ow geniaal! Zie het voor me, altijd gevaarlijk van die smsjes...

Haha, jazeker!! Daar begon het bij ons mee! Op Goede Vrijdag (1 of 2 dagen voor nod) had ik eerste test gedaan, licht maar geen tuurtest. We besloten het, ondanks ons familiebezoek dat die dag begon, nog even voor onszelf te houden totdat ik een duidelijke test had. Wel foto's van gemaakt en daarna naar mn schoonouders gegaan.

Tijdens de koffie hebben we het over de nieuwe trapbekleding en geverfde muren, ik pak mn tel om foto's te laten zien, schuif de foto's van de test door, blijkt er toch nog 1 tussen te zitten!! Door mijn schrikreactie, blozende kop en gestotter bleek dat er iets bijzonders was, dus ik riep tegen mn man 'red jij ons hier maar even uit!', haha! Toen verteld, zij helemaal blij, bleek achteraf dat ze zo'n foto helemaal niet als test hadden herkend (logisch natuurlijk). Door mijn reactie had ik het verraadden :)

Ik had allerlei leuke ideeën om het ze te vertellen, maar dit was misschien wel het leukst!

Heb trouwens vandaag een hoop moeite gedaan om de cadeautjes en testen te verstoppen voor degene die af en toe schoonmaakt bij ons. Wil het haar niet aandoen dat ze dr mond nog 1,5 maand moet houden...

Wanneer willen jullie het wereldkundig maken?

Liefs!

@emilie-ann ik had het al eerder gelezen. Wat een grap een foto, had mij zo kunnen gebeuren.
Ik wil het na een goede echo vertellen. Dus als 1 mei goed is dan geloof ik het wel of op Moederdag, dat is ook wel een leuk moment.

@mama-evi succes met geheim houden. Ik probeer het verder ook. Maar misschien was dit het begin van allemaal blunders.............

@Essie, hoeveel weken ben je dan? En vertel je dan alleen je familie of echt iedereen? Zit erg te twijfelen of we tot de 12 weken gaan wachten of eerder...

@Mammirjam, wel ff melden dan hè? ;-)

@mamavanEvi, moet je niet steeds je tong afbijten in gesprekken? Heb ik steeds, zucht, kan zo slecht mn mond houden over mn eigen dingen...

Op 1 mei ben ik bijna of net 8 weken. Moederdag weer 2 weken verder. Als er een goede echo is ben ik verder dan al die zes miskramen zijn geweest. Daar had ik steeds een leeg vruchtzakje en ging het bij week 4/5 mis. 1 x bij 9 weken maar toen verloor ik vanaf 4,5 weken soms wat bloed. Tot nu toe nog niks. Hoewel ik vandaag weer echt een zeurende buik heb, maar ik heb ook last van de darmen. Meer dan wachten kunnen we niet doen.

@Essie, Jeetje meid, 6 miskramen! Ik duim echt voor je dat het deze keer allemaal goed is!!! O wat kan ik me voorstellen dat deze eerste weken spannend zijn zeg!

@Emilie-Ann Omdat echt NIEMAND het weet, is het nu iets makkelijker. Ik vind het wel grappig dat mijn man en ik het alleen weten. Het is echt een geheimpje zo! En zien doe je het toch voorlopig niet hier, dus ze zullen het ook niet vragen haha!

De vorige keer wisten een paar mensen het, maar dan is het zooooo moeilijk want haha je vergeet dan gewoon dat sommige mensen het niet weten. Dat gaf ook de meest hillarische momenten!

Terug
Bovenaan