Blunders...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Even gejat van het zomer2006 forum. Blunders die je hebt gemaakt...

Dus kom maar op met die leuke verhalen!

Groetjes, Karin

Tja, dan moet ik eigenlijk ook maar het spits afbijten...

Ik was dit weekend dus voor het eerst aan het werk. We aten aardappelkroketjes. Mijn collega had het vet al voor verwarm, maar de frietpan weer even uitgezet. Ik zou daarna de kroketjes af gaan bakken.
Het is zo'n dubbele frietpan. Stekker erin. Wachten tot het lampje uit is. Twee mandjes gevuld en die laat ik erin zakken. Doet 1 kant het maar.....
Uiteindelijk alles dus afgebakken in 1 mandje.
Mijn collega zei nog dat ze hoopte dat de frietpan maar niet stuk zou zijn, want er was geen budget voor een nieuwe!!!!
Ga ik aan het eind de stekker uit de frietpan trekken, zie ik nog een stekker bungelen. Heeft dat ding dus twee stekkers. Lekker slim!
Ik heb het trouwens wel meteen eerlijk opgebiecht!

Groetjes, Karin

hahahaha dit is leuk,
heb dr zoveel......
onze buurkindertjes doen elk jaar mee met carnaval, ze horen bij een loopgroep....
onze buurman rijdt zatardag dus een oude hele kleine caravan bij hun het pad op (zag er niet uit dat ding) en ik zeg dus, goh voor carnaval????? nee het is voor hun zelf voor de vakantie deze zomer!!!!!!
oeps....

hahahaha

liefs ilona

Nou, dan kom ik ook maar.

Dit is lang voor de tijd dat ik en mijn man mekaar kende.

Zat bij een goede vriendin van me, en het was mooi weer buiten. Nou zat mijn ex (was ook vrienden met hun) met een vriend van hem daar ook.
Dus dan voel je jezelf al wat opgelaten maar ja... Normaal blijven doen toch??
Nou wou ik van buiten naar binnen lopen en had het jongste dochtertje van die vriendin dr springtouw voor die deur weggelegd, en ja hoor... Daar ging ik, recht op mn gezicht. Oeps!! Mn ex zag het dus ook, aarrrrggghhh! Ben het 1e uur nie meer buiten geweest, hihi!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan