BMI

Hallo dames,

ik had laatst al een stukje geplaatst over bmi test... ik heb nu een formulier meegekregen van de verloskundige dat ik over 2 weken (26ste week) naar zhuis moet om bloed te prikken nuchter.
daarna na 2 uur moet je weer terug komen en dan wordt je weer geprikt... ze gaan dan kijken hoeveel suiker in je lichaam zit en hoe je lichaam deze suikers opneemt...:O
vind het erg spannend... straks is het niet goed? ik kreeg als tip mee dat ik meer water moet drinken:( getsie... maarja ik dronk veel te veel frisdrank..

iemand hier ervaring mee?

 
Wat een onzin....

Let bij water op dat je er niet teveel van drinkt. Ook aan teveel water kan je doodgaan (watervergiftiging)

Drink zelf alleen koffie, thee, Cola en Bitter Lemon. Owja, en afentoe als ik het zuur heb ijskoud water met blokjes ijs. En meng je water anders met limonade. Doe ik met Karvan Cevitam Cassis. Maar alleen als ik er trek in heb.
 
Hmmm, ik zou het geen onzin noemen. Natuurlijk moet je geen liters water gaan drinken. Maar als je alleen maar frisdrank drinkt is dat niet goed, dan kan je makkelijker zwangerschapssuiker en normale suikerziekte krijgen.
In een glas cola zit evenveel suiker als 7 suikerklontjes, echt niet goed voor je.
 
hier nog 1!

hier in spanje is het normaal dat we in het 2de semester op suiker gaan prikken, hetzelfde wat jij ga doen.
ik dronk ook veel te veel frisdrank en sappen (zit ook veel suiker in).
ik mag nu eigenlijk ook alleen kamille thee en water en 1x per dag een glaasje fris of sap.

ik moet 3 nov voor het o.a suikerprikken...

succes!

 
hoi hoi,
ik heb er gelukkig geen last van,water is eigenlijk zon beetje het enige dat ik drink.nu ook een glas melk per dag.heeel af en toe eens een bakkie koffie maar meestal thee.
sja in prik producten zit nu eenmaal veel suiker.
ik ben jaren geleden gestopt met cola drinken en ben alleen daarvan 5 kilo afgevallen.en als ik het nu proef bah veel te zoet.
maar goed je kindje en je eigen gezondheid lijken me een goed doel om te zeggen dat je stopt met frisdrinken als ze dit aanraden.
succes ermee.
groetjes maartje
 
watervergifteging is wel erg overdreven...dat loop je niet maarzo op!
Ik drink overdag vaak slappe aanmaaklimo, veel karnemelk en 3 bakken koffie zonder wat er in. 's avonds drink ik iets minder, want heb geen zin om steeds mijn bed uit te gaan om te plassen..

idd, kamillethee is ook goed..
Tja en af en toe een glaasje cola of sinas vind ik heelijk. Cola wil nog wel eens helpen tegen maagzuur bij mij.
 
Als je maximaal 3 glazen frisdrank en 3 kopjes koffie/thee drinkt en de rest aanvuld met water (dus tot 2 liter) dan kan water echt geen kwaad. Watervergiftiging???? Dan moet je echt megaveel drinken. Tot 2 liter kan het geen kwaad... liever gezegd is het nog heel gezond ook. Ik begin mijn dag met 2 glazen lauw water en drinkt de hele dag door lauw water naast 3 kopjes koffie, 2 glazen zuivel tot 2 liter. Frisdrank gaat me op een gegeven moment zo tegen staan! Dus dat drink ik gewoon niet veel.

Tveel suikers zijn gewoon nooit goed... dus is nu het goede moment om er mee te stoppen!
 
Vind het wel grappig dat iedereen het over de watervergiftiging heeft....

Ik heb alleen gezegd dat er uitgekeken moest worden met de hoeveelheid water, heb niet gezegd dat je van 2 glazen onder de grond ligt.....

Ik sta altijd versteld van de mensen hier in de omgeving die dit simpele weetje gewoonweg niet weten. Kijken ze jou aan of je gek bent terwijl je dood serieus bent.
 
Terug
Bovenaan