Bmm verweekt, geen ontsluiting.

<p>Na vandaag heel de dag menstruatie krampen gehad te hebben, is de verloskundige even komen checken. Ik heb geen ontsluiten maar mijn baarmoedermond is wel aan het verweken/zo goed als verweekt. Kan je hier lang mee rondlopen voor de bevalling begint? Of zal de bevalling nu ook niet lang op zich laten wachten? Heb nog steeds aanhoudende krampen maar het zet niet door, heb instructies gekregen voor wanneer weer te bellen, en dit is pas als de krampen echt heviger worden of mijn water breekt etc. Ik ben trouwens 36+3 dagen zwanger. </p>

Oh wat spannend! Heeft de VK daar niks over gezegd? Ik zou het anders nogmaals even navragen ipv met de onzekerheid te zitten. Ik heb niks gelezen over het verweken van de bmm maar ik weet wel dat er genoeg dames zijn die ook best lang met ontsluiting rondlopen dus hoeft het niet veel te betekenen. Ik hoop dat de pijn voor je mee gaat vallen en dat de kleine nog tot 37 weken (of meer natuurlijk) gaat wachten. Succes in ieder geval ik zal voor je duimen!

Hoi,Ik ben zelf niet zwanger tot nu toe ook geen ervaring mee. Maar mijn schoonzus is nu ook 36 weken en die kreeg bij 34 week plots een bloeding. En ik las net jou verhaal. Zij ook de baarmoeder verweekt maar zij had wel 1 cm ontsluiting. Vk zij rust te moeten nemen die neemt ze nu ook goed als ze even weer te druk is dan heeft ze zo weer buikpijn/ krampen. Maar in ieder geval die loopt nou al een tijdje rond met 1cm ontsluiting haha. Misschien kun je voor je eigen gevoel/ onzekerheid toch even je vk bellen ??Succes met de laatste loodjes! X

Terug
Bovenaan