bmr prik 13 maanden

A

Anoniem

Guest
Morgen krijgt onze dochter deze prik en ik heb even naar het CB gebeld. Een vriendin van me zei dat ze daar echt ziek van kunnen worden. We gaan maandag op vakantie naar Center Parcs, dus vroeg me af of ik die prik toch niet beter uit kon stellen. Maar de wijkverpleegkundige zei dat kindjes van deze prik pas na 10 dagen ziekteverschijnselen kunnen hebben. Dan zijn we alweer terug. Gaan een midweek. We hebben dus besloten om de prik toch morgen al te geven.
Mijn vraag: waren jullie kindje er ziek van? En ook echt na 10 dagen?

Groetjes Belle

Mijn zoontje is er pas na 10 dagen ziek van geworden, toen kreeg hij een lichte vorm van
mazelen, dus geniet maar lekker van de vakantie.
veel plezier

groeten
Rachel

Linde heeft 20 mei haar prikken gekregen. Van de ene prik kunnen ze meteen last krijgen net als de vorige prikken. En van de andere na 5 tot 12 dagen. Ze kunnen dan rode vlekjes krijgen is mij verteld. Van al de vorige prikken heeft Linde "last" gehad maar van deze lijkt ze tot nu toe nog geen last te hebben buiten wat hangerigheid.
Fijne vakantie gewenst.

Anja

Hi,

Tom heeft deze prikken ook gehad, dit is toen wel 2 weken uitgesteld, eerst omdat hij 3 dagen koortsvrij moest zijn, en daarna had hij ook nog eens waterpokken.

Maar hij heeft wel last gehad van deze prik, niet erg, beetje hangerig en wat verhoging...
Bij ons op het cb zeiden ze dat ze na 7-10 dagen last kregen. Tom kreeg ik, rond dag 5 tot dag 7.

Ik zou het gewoon ff uitstellen... je weet het toch nooit zeker.
Een weekje uitstel maakt toch niets uit..

Nens

Hoi,
Ons zoontje heeft de prikken ook gehad en kreeg na 4-5 dagen koorts en rode vlekjes op zijn buik en armen; hij was niet heel erg ziek maar wel hangerig en weinig zin om iets te ondernemen. Ik zou de prikjes ook even uitstellen.
groetjes Renske

Floor kreeg na 6 dagen koorts, maar is er niet ziek van geweest.
Daarna een paar rode vlekjes.
Viel reuze mee vond ik. Onze oudste heeft nooit last van zijn prikken gehad trouwens.
Fijne vakantie!

Maud had er geen last van. Na een week lichte verhoging maar ze was toen ook snipverkouden dus....

Terug
Bovenaan