<p>Mijn zoontje is 14 maanden en binnenkort staat de eerste BMR prik op het programma. Nu heeft hij na de DKTP+ Pneumokokken prik zich de eerste 2x zeker 1-2 dagen niet fit gevoeld (koorts, huilerig etc) en de 3e x in mindere mate, en daarom had ik dus gevraagd om een afspraak op vrijdagmiddag (zodat we niet teveel werkdagen hoeven op te offeren voor een kind dat niet fit is, want door al het corona gebeuren zijn we er al meer dan zat kwijtgeraakt). Maar de afspraak kon niet doorgaan en is nu verplaatst naar een woensdag, en ik vraag me dus af of ik hem dus alvast af moet melden voor de kinderopvang de dag (of dagen?) erna en zelf vrij moet regelen, of dat de BMR prik bij jullie milder verliep dan de DKTP+ (en dan alleen als het echt nodig blijkt toch thuisblijven). <br />Wij twijfelen niet over wel of niet prikken, hij gaat de prik sowieso krijgen. Het gaat me echt alleen om het praktische aspect van de dagen erna en ik ben dus benieuwd naar ervaringen van na de BMR prik ten opzichte van de DKTP+ en hoe jullie dat hebben geregeld met betrekking tot kinderopvang en werk.</p>